«کلویی ژاو» کارگردان فیلم The Eternals مارول شد

«کلویی ژاو» کارگردان تازه کار هالیوودی که در جشنواره فیلم ساندنس 2018 به خاطر فیلم «The Rider» تحسین شد به نظر می‌رسد که آماده چالش‌های جدید است و به عنوان اولین چالش کارگردانی فیلم «The Eternals» کمپانی مارول را بر عهده خواهد گرفت. «متیو فیرپو» و «رایان فیرپو» نیز نویسندگی این فیلم را بر عهده دارند در حالی که رئیس کمپانی مارول، «کوین فیگ» در نقش تهیه کننده ظاهر خواهد شد.

داستان «The Eternals» نوشته «جک کرکبی» میلیون‌ها سال پیش در زمان به وجود آمدن آسمان‌ها اتفاق می‌افتد و آزمایش‌های ژنتیکی که بر روی انسان‌ها انجام می‌شود باعث به وجود آمدن افرادی با قدرت‌های ماورایی می‌شود که در مقابل این افراد ابر قدرت، تعداد افراد بد نیز زیاد می‌شود که به نام «منحرفان» یا «Deviants» شناخته می‌شدند. این دو گروه در طول تاریخ برای مشخص شدن نژاد برتر جنگیده‌اند.

پس از اینکه فیلم «سوار» «ژاو» در فستیوال فیلم ساندنس مورد تشویق واقع شد، کمپانی‌های بزرگ بسیاری برای همکاری با او وارد عمل شدند. «ژاو» در ملاقاتش با مسئولین کمپانی مارول آن‌ها را چنان تحت تأثیر قرار داد که به سرعت با او قرارداد کارگردانی «The Eternals» نوشتند پیش از اینکه او موفق به عقد قرارداد با کمپانی دیگری شود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *