7 کلید موفقیت فروشندگان حرفه ای

دراین مقاله  هفت کلید موفقیت فروشندگان حرفه ای در کسب و کارشان شده است را برای شما گردآوری کردیم.این عادت ها بر پایه شناسایی نیازهای مشتریان، ارائه راه حل های مناسب، انجام عملیات فروش و این هفت عادت هر کدام به اهمیت بخش های متفاوت از عملیات فروش اشاره می کند و این که با توجه و پرداختن به این بخش ها چطور می توانید درآمد خود را افزایش دهید.

7 کلید موفقیت فروشندگان حرفه ای

۱ ) پیدا کردن مشتریان ایده آل : برای موفقیت در بالابردن میزان فروش باید زمان خود را برای مشتریانی که چشم انداز بهتری برای خرید دارند سرمایه گذاری کنید.به خاطر داشته باشید که در این راه هرگز نقطه پایانی وجود ندارد و نباید دست از تلاش بکشید.

۲ ) تمرکز روی روابط :شما باید با ایجاد احساس امنیت و اعتماد در روابط خود با مشتریان به آنها احساس خوبی در خرید محصولات خود بدهید.

۳ ) پیداکردن نیازهای مشتریان احتیاج به شفاف سازی دارد: در برخورد اول با مشتری ممکن است با جملاتی مانند “از وضعیت موجود راضی هستم” “نمیتوانم هزینه ای بابت این کالا یا دمات بپردازم ” ” از این محصول خوشم نمی آید” مواجه شوید، پس فراموش نکنید کهباید سوالات درستی را مطرح کنید. هر چه بیشتر از وضعیت مشتری خود آگاه باشید بهتر میتوانید پیوند مناسبی بین کالای خود و نیاز مشتری پیدا کنید. نحوه صحیح معرفی کالا یا خدمات را قبلا مورد بررسی قرار داده ایم.

۴ ) دلایل قانع کننده:داشتن اعتماد به نفس بالا و سخنرانی های عالی و منطقی به همراهداشتن دلایل کافی و استفاده از تاثیر قدرت نفوذ کلام یا استفاده از تصاویر کاربردی در آگهی فروش .

کلید موفقیت فروشندگان

 

۵ ) پاسخ صحیح به نقطه نظرات مخالف: کلید موفقیت فروشندگان حرفه ای داشتن اعتماد به نفس بالا است که به آنها کمک می کند تا در شرایطی که مخاطبان سوالات یا نقطه نظرات غیر قابل پیش بینی یا منفی را بیان می کنند، این شرایط را به نفع خود تغییر می دهند.این کار تنها در صورتی امکان دارد که شما به عنوان یک فروشنده از قبل به پاسخ تمام سوالاتی که ممکن است از شما پرسیده شود فکر کرده باشید

۶ ) درخواست تصمیم گیری: گاهی سطح اعتماد مشتری به شما و نحوه معرفی کالا از طریق فروشندگان اهمیت خود را از دست می دهد چون به هنگام تصمیم گیری نهایی معمولا مشتریان دچار شک وتردید می شوند. بنابراین شغل شما به عنوان فروشنده ایجاب می کند تا به صورت حرفه ای با درخواست برای خرید، عملیات فروش را با موفقیت به پایان برسانید.

۷ ) درخواست معرفی محصولات و ارجاع: فروشندگان حرفه ای از هر کدام از مشتریان خود می خواهند تا محصولات آنها را به سایر اطرافیان خود معرفی کنند و همچینین به آنها اطمینان خاطر می دهند که در صورت نیاز می توانند کالا را ارجاع دهند. هفتمین کلید موفقیت فروشندگان استفاده از روابط بین فردی هر کدام از مشتریانشان است بهاین معنا که آنها می دانند هر کدام از مشتریان آنها حد اقل ۳۰۰ نفر دیگر را میشناسد که می تواند محصول خریداری شده از شرکت را به آنها معرفی کند. شرکت های موفق بالاترین میزان فروش را از فروش محصولات یا خدمات خود به مشتریان جدیدی که توسط مشتریان راضی قبلی با شرکت آشنا شده اند کسب می کنند.

تانی کال

تک 24

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *