کمپانی برادران وارنر قصد دارد کریستین استوارت را برای ایفای نقش باربارا گوردن استخدام کند

اگرچه ممکن است شخصیت بت گرل نتواند به عنوان اولین کار سینمایی خود، در فیلم Birds of Prey (پرنده‌های شکاری) حضور داشته باشد، اما خوشبختانه اثر اختصاصی و مهم خودش همچنان به قوتِ خود باقی است و در حال حاضر، مراحل تولید خود را طی می‌کند. همچنین از طرف دیگر، به نظر می‌رسد که کمپانی برادران وارنر به‌تازگی به فکر انتخاب بازیگران این اثر قهرمانی افتاده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنیل آر، که تا به امروز خبرهای بسیار مهمی از کمپانی دی سی و دنیای سینمایی آن را اختیار مخاطبان قرار داده است، در توییتر خود اعلام کرد که براساس شنیده‌ها، به نظر می‌رسد که استودیو در حال حاضر به دنبال بازیگری است که «شبیه به کریستین استوارت باشد» تا برای ایفای نقش شخصیت باربارا گوردن او را استخدام کند. همچنین گفته شده که این استودیو تا حدودی هم نشان دادند که به استخدام خودِ بازیگر سری فیلم Twilight (گرگ و میش) هم علاقه دارند. دنیل آر اینگونه در صفحه توییتر خود نوشت:

در کمپانی برادران وارنر، آنها بازیگری را که برای ایفای نقش شخصیت باربارا گوردن می‌خواهند، به گونه‌ای توصیف کردند که «نمونه اولیه‌ی کریستین استوارت بود» و شباهت بسیار زیادی به او داشت. به همین دلیل من فکر می‌کنم که آنها واقعا استوارت را برای ایفای نقش بابز می‌خواهند… (البته در اثر اختصاصی خود زیرا اصلا این شخصیت در فیلم پرنده‌ های شکاری حضور ندارد).

بهترین کاری که ما در حال حاضر می‌توانیم انجام دهیم این است که این خبر را به عنوان یک شایعه در نظر بگیریم تا صحت آن از طرف کمپانی تایید شوند. همچنین لازم به ذکر است که اگر این موضوع صحت داشته باشد، هیچ ضمانتی وجود ندارد که بعد از مطرح شدنِ آن با استوارت، این بازیگر هم این نقش را بپذیرد. آخرین اخباری که از کریستین استوارت منتشر شد، این بود که بازیگر سری فیلم گرگ و میش در حال مذاکره با عوامل ساخت نسخه بازسازی فیلم Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی) بود تا در صورت توافق به الیزابت بنکس بپیوندد (البته در آینده‌ای نزدیک باید یک خبر رسمی هم در رابطه با این موضوع منتشر شود)، به همین دلیل، حتی در صورت علاقه داشتن هم به نظر نمی‌رسد که او وقتی برای فیلمبرداری این پروژه داشته باشد.

تانی کال

برگرفته از comicbookmovie

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *