مایکل بی، کارگردان سری فیلم های تبدیل شوندگان اعلام کرده است که کمپانی پارامونت ایده ی ۱۴ فیلم دیگر از این عنوان را در سر دارد و ممکن است در یکی از آنها نیز شاهد بازگشت دوباره ی او باشیم. بعد از موفقیت هر عنوان از سری فیلم تبدیل شوندگان اعلام می شود که فیلم دیگر آخرین نسخه خواهد بود، حتی اگر نظر مثبت منتقدان نسبت به فیلم کاسته شده باشد، اما فروش خیره کننده ی این فیلم ها باعث ادامه ی کار و تولید عنوان های بعدی می شود، به طوری که هر دو فیلم قبلی تبدیل شوندگان به فروشی بالای ۱ میلیارد دلار دست یافته اند. اکنون نیز کمپانی پارامونت، چند ماه تا اکران فیلم جدید تبدیل شوندگان یعنی Transformers: The Last Knight (تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه) فاصله دارد که موضوعات افسانه ای را با مسائلی تاریخی از قبیل ناسیونال سوسیالیزم و شاه آرتور ترکیب کرده است.

همانطور که قبلا هم اعلام شده بود، بعد از فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه شاهد ساخت نسخه ی فرعی ای به نام بامبلبی خواهیم بود و بعد از آن نیز نسخه های ۶ و ۷۷ فیلم در راه خواهد بود، اما به نظر می رسد که پارامونت به این زودی ها قصد دست کشیدن از این سری فیلم پر فروش را ندارد، بطوریکه مایکل بی در مصاحبه ای اشاره کرده است:

“۱۴ داستان مختلف و خوب نوشته شده است و من نیز دوست دارم دوباره در یکی از آنها حضور داشته باشم، شاید آن فیلم نسخه ای فرعی باشد.”

مایکل بی در دو فیلم قبلی تبدیل شوندگان تایید کرده بود که دیگر در این سری حضور نخواهد داشت، اما هر بار دوباره به عنوان کارگردان به فیلم اضافه شده است. حال با وجود ۱۴ داستان مختلف باید دید اوضاع برای ادامه ی کار چگونه پیش می رود، این امر می تواند فرصت بسیار خوبی باشد تا در عنوان های بعدی فیلم شاهد ماجراهای مختلفی در سیاره های دیگری بجز زمین و کاراکترهای جدید و متنوعی باشیم.

فیلم Transformers: The Last Knight (تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه) در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ (۲ تیر ۱۳۹۶) و فیلم Bumblebee (بامبلبی) نیز در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۸ خرداد ۱۳۹۷) اکران خواهد شد.

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *