کمپانی Sony تهیه کننده فیلم جدید Quentin Tarantino

Quentin Tarantino در گذشته تمامی فیلم هایش را با همکاری Harvey Weinstein ساخته است، در ابتدا از طریقMiramax و سپس از طریق The Weinstein Company. پس از رسوایی های اخلاقی Harvey Weinsetein و صحبت از اخراج شدن وی از شرکت خودش،  Tarantino تصمیم گرفت با کمپانی دیگری همکاری کند و این باعث شد تا تمامی کمپانی ها به جز Disney که هیچ علاقه ای به ساخت فیلم های رده سنی بالا ندارد، درگیر جنگ بر سر وی شوند. حالا جنگ کمپانی ها به پایان رسید و پیروز این جنگ، کمپانی Sony است.

Sony قرار است فیلم جدید Tarantino را بسازد که در اواخر دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ میلادی جریان دارد. البته در گذشته صحبت ها درباره ساخت فیلمی در رابطه با Charles Manson بود اما اینطور که به نظر می‌رسد، Mansonقرار است نقش فرعی در فیلم داشته باشد، درست مانند Adolf Hitler در فیلم Inglorious Basterds.

این فیلم قرار است یک نگاه Tarantino وار منحصر به فرد دیگر از تاریخ باشد که به خصوص لوس آنجلس را در اواخر دهه ۶۰ میلادی به نمایش می‌گذارد. و به این دلیل که ساخت این تووسط Tarantino انجام می‌شود، نام بازیگران بزرگی نظیر Tom Cruise، Brad Pitt و Leonardo DiCaprio برای نقش های اصلی گفته می‌شود. همچنین گفته شده که Tarantino قصد دارد از Margot Robbie برای بازی در نقش Sharon Tate که توسط گروهManson به قتل می‌رسد استفاده کند.

طبق گفته ها قرار است فیلمبرداری این فیلم از اواسط سال ۲۰۱۸ شروع شود تا در سال ۲۰۱۹ به فروش برسد. بودجه فیلم نیز احتمالا به اندازه Django Unchained باشد.

تانی کال

آریافیلم

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *