روز گذشته بود که استدیو بازی‌سازی Obsidian کمپینی را در وبسایت کیک‌استارتر با هدف جمع‌آوری 1.1 میلیون دلار جهت ساخت قسمت دوم عنوان موفق Pillars of Eternity ایجاد کرد. در شرایطی که تنها 23 ساعت از ایجاد این کمپین می‌گذرد، خوشحال هستیم که اعلام کنیم Obsidian به هدف خود دست یافته و مبلغ جمع آوری شده در حال حاضر از 1.1 میلیون دلار عبور کرده است.

با الهام‌ ‌برداری از نقش آفرینی‌های کلاسیکی چون Baldur’s Gate 2: Shadows of Amn ،Icewind Dale و Planescape: Torment عنوان Pillars of Eternity II: Deadfire قرار است بخش‌هایی که موفقیت چشم‌گیر قسمت اول را رقم زدند همچون داستان غنی، محیط‌های زیبا و مبارزات تاکتیکی را حتی بیشتر از قبل ارتقا دهد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، استدیو Obsidian در Deadfire بازیکنان را به دومین سفرشان به دنیای Eora خواهد برد، اینبار سرزمین وسیع و ناشناخته Deadfire Archipelago. جایی که آنها برای نجات روح خود باید یک خدا را شکست دهند.

از ویژگی‌های Pillars of Eternity II: Deadfire می‌توان به سیستم نورپردازی، سایه‌ها و همینطور سیستم آب و هوایی پویا، موجودات، اینونتوری و سیستم دیالوگ جدید و … اشاره کرد.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *