«کمیل نانجیانی» از اندام خود برای فیلم جدید مارول رونمایی کرد

«کمیل نانجیانی» بازیگر و کمدین سریال «دره‌ی سیلیکن» (Silicon Valley) و فیلم «بیمار بزرگ» (The Big Sick) روز دوشنبه با ارسال تصاویری در اینستاگرام از اندام خود برای فیلم «جاودانان» (Eternals) مارول رونمایی کرد. او می‌نویسد: «یک سال پیش وقتی که فهمیدم قرار است در «جاودانان» مارول بازی کنم تصمیم گرفتم تغییراتی در ظاهرم به وجود آورم. هرگز فکر نمی‌کردم یکی از آن آدم‌هایی باشم که تصاویر بالاتنه‌ی برهنه‌ی خودشان را به اشتراک می‌گذارند، اما برای این کار سختی‌های بسیار زیادی تحمل کردم و نتیجه این شد. یا قهرمان می‌میرید، یا آن‌قدر زندگی می‌کنید که تبدیل شدن خود به یک شرور را می‌بینید.»

در فیلم «جاودانان» علاوه بر نانجیانی، «انجلینا جولی»، «ریچارد مدن»، «لورن ریدلاف»، «برایان تایری هنری»، «سلما هایک»، «جما چان» و «کیت هرینگتن» هم به ایفای نقش پرداخته‌اند. نانجیانی در ادامه توضیح می‌دهد: «اگر یک سال تمام وقت نداشتم و با مربیان و متخصصین تغذیه که بزرگ‌ترین استودیوی دنیا به آنان پول می‌دهد کار نمی‌کردم موفق به این کار نمی‌شدم. از اینکه به این شکل درآمده‌ام خوشحالم، اما علت اینکه چرا پیش‌تر دست به چنین کاری نزده‌ام را نیز درک می‌کنم. بدون داشتن این زمان و این منابع انجام این کار ناممکن می‌بود.»

بنابراین به نظر می‌رسد نانجیانی به مردانی که به اندام او غبطه می‌خورند آرامش خاطر می‌دهد که اگر استودیویی مانند مارول از او حمایت نکرده بود در این کار موفق نمی‌شد. او از همسر خود «امیلی وی. گوردن» فیلمنامه‌نویس هم قدردانی می‌کند و می‌نویسد: «در آخر، باید از امیلی گوردن تشکر ویژه‌ای داشته باشم که به حرف‌ها و گلایه‌هایم در مورد بدن‌سازی و رژیم غدایی در یک سال گذشته گوش داد. قول می‌دهم یک روز دوباره حرف‌های جالب بزنم.»

«جاودانان» مارول ۶ نوامبر سال ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ماه ۱۳۹۹) در آمریکا اکران می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *