کوئنتین تارانتینو از آخرین فیلم خود می‌گوید

اخیرا کوئنتین تارانتینو برای نمایش اثر جدید خود یعنی فیلم Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) به مسکو رفته است. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این کارگردان محبوب در کنفرانس مطبوعاتی خود که اواخر روز چهارشنبه در شهر مسکو حول محور فیلم روزی روزگاری در هالیوود برگزار شده بود، خطاب به خبرنگاران اعلام کرد که دهمین و آخرین فیلم سینمایی‌اش، یک اثر خاتمه دهنده خواهد بود که قرار است به همه چیز پایان بدهد. او در این مصاحبه اینگونه صحبت کرد و در رابطه با فیلم آخرش توضیح داد:

به این ایده فکر کنید که تمام فیلم‌هایی که تا حالا ساخته شده، در حال گفتن یک داستان بودند و هر کدام از این فیلم‌ها یک نوع واگن قطار هستند که با یکدیگر ارتباط دارند. حال اگر به این ایده فکر کنید، این فیلم می‌تواند به نوعی یک نقطه بسیار بزرگ برای آنها و همچنین نوعی پایان دهنده نمایش باشد. من می‌توانم اینگونه تصور کنم که دهمین فیلم من می‌تواند تا حدودی همین خاتمه دهنده نمایش باشد.

کوئنتین تارانتینو در این مصاحبه خود تایید کرد که قصد دارد تنها ۱۰ فیلم سینمایی بسازد و با این اوصاف، او فقط «یک اثر دیگر برای ساختن دارد». با این حال، او هیچ اطلاعات بیشتری نسبت به این موضوع و اینکه چه ایده‌ای برای ساخت اثر جدیدش دارد، اعلام نکرد و توضیح بیشتری نداد. در طی توری که کوئنتین تارانتینو در شهر مسکو داشت، وزیر فرهنگ روسیه یعنی ولادیمیر مدینسکی که به خاطر رفتار ضد هالیوودی‌اش مشهور شده، با او همراه شد. هنوز هیچ توضیحی ارائه نشده که دقیقا چرا این فرد تصمیم گرفته که شخصا خودش تارانتینو را به تور مسکو و کرملین ببرد.

آژانس خبری TASS در گزارش جدید خود عنوان کرده که تارانتینو سوالی جالب پرسیده که یک فرد چه کاری باید انجام دهد تا در کرملین یا در نزدیکی‌های آن دفن شود. آنها هم اعلام کردند که آن فرد باید حتما از خانواده تزار باشد. در همین حین، تارانتینو در حالی که با وزیر فرهنگ هم‌مسیر شده بود و با هم به تور رفته بودند، اعلام کرد که در برخی موارد، با دولت روسیه موافق نیست. او در این تور به شبکه تلویزیونی مستقل Dozhd اینگونه اعلام کرد:

من در برخی مسائلی که در حال حاضر رخ می‌دهند و من درباره‌شان شنیدم، اصلا با دولت کشور روسیه موافق نیستم و مخالفت‌هایی با آنها دارم. اما زمانی که من اینجا هستم، آمده‌ام تا مردم روسیه را ببینم. من اینجا هستم تا طرفداران خودم را ببینم.

تانی کال

برگرفته از hollywoodreporter

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *