به‌تازگی، کونامی گزارش مالی جدید خود برای سه‌ماهه‌ی اخیر را منتشر کرده و علاوه بر اعلام عملکرد قوی PES 2017 و Super Bomberman R، نسبت به صنعت بازی‌سازی ابراز امیدواری نموده است.

طی چند سال قبل، به‌نظر می‌رسید که کونامی می‌خواهد از صنعت بازی‌سازی خداحافظی کند و برروی امور دیگری سرمایه‌گذاری نماید، اما ظاهراً ورق برگشته و این شرکت در جدیدترین گزارش مالی‌اش، گفته است که “امید بسیاری به صنعت بازی‌سازی” دارد.

کونامی از درآمدزایی عالی PES 2017 و Super Bomberman R خبر داده و عملکرد بازی‌های موبایلی‌اش را نیز قدرتمند شمرده است. این شرکت همچنین انتظار دارد که PES 2018 در آینده به کسب و کارش قوت بخشد. علاوه بر این‌ها، باید توجه داشت که Metal Gear Survive در سال آینده منتشر می‌شود و از عناوین دیگری که هم در دست ساخت قرار دارند نباید چشم‌پوشی کرد.

شاید نتایج مالی و موفقیت‌های جدید کونامی، برای شما کوچک به‌نظر برسند، اما شاید همین موفقیت‌ها، باعث شوند که کونامی به پتانسیل صنعت بازی‌سازی پی ببرد و سرمایه‌گذاری خود در این زمینه را افزایش دهد. باید منتظر ماند و دید که کونامی چه برنامه‌هایی برای این صنعت بزرگ دارد.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *