شرکت کونامی (Konami) قرار است امسال، قسمت بعدی از مجموعه Metal Gear را عرضه کند، یعنی بازی Metal Gear Survive. عنوانی که هیچکس برای انجام‌اش هیجان‌زده نیست.

بازی Metal Gear Survive یک اثر «زامبی شوتر» چند نفره است که توسط موتور فاکس (FOX) ساخته شده است. این بازی تقریبا همان چیزی است که طرفداران پس از خروج «کوجیما» (Kojima) از این مجموعه نمی‌خواستند. اما اگر از معدود افرادی هستید که به انجام این بازی علاقه‌مند هستند، خبر خوب این است که این بازی قطعا در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

در جریان یک جلسه مالی، کونامی تایید کرد که بازی Metal Gear Survive در سال 2017 منتشر خواهد شد. احتمال دارد که در نمایشگاه E3 ماه آینده، چیزهای بیشتری از این بازی بشنویم.

در توضیح این بازی آمده است:

در تلاش برای زنده ماندن در یک محیط بی رحم که از موجودات کشنده پر شده است، سربازانی که قبلا در پایگاه مادر (Motherbase) حضور داشتند باید با یکدیگر جهت بقا همکاری کنند. بازی Metal Gear Survive روند طراحی گیم‌پلی بازی تحسین شده بازی Metal Gear Solid 5 را دنبال کرده و در کنار آن قابلیت‌های مخفی کاری منحصر بفرد و مکانیزم‌های بازی به صورت همکاری چندنفره را خواهد داشت.

تا اینجا، عرضه این بازی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی تایید شده است.

گیم شات

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *