«کوین فایگی» در حال حاضر برنامه‌ای برای آوردن X-Men و Fantastic Four به دنیای سینمایی مارول ندارد

«کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول و تهیه کننده «دنیای سینمایی مارول»، علیرغم احتمال ادغام فاکس و دیزنی، اعلام کرده است که برنامه‌ای برای ورود «مردان-اکس» به دنیای سینمایی مارول ندارد.

فایگی در مصاحبه با «دیلی نیوز» پیرامون فیلم تازه اکران «مرد مورچه‌ای و زنبورک» می‌گوید، «خواسته من این است که مرد مورچه‌ای و زنبورک را در گیشه به موفقیت برسانیم. سپس فیلمبرداری «کاپیتان مارول» را در طول هفته به پایان ببریم و مرد عنکبوتی بعدی را جلوی دوربین ببریم. بعد از آن بر روی «انتقام‌جویان ۴» کار کنیم. در سال‌های آینده خیلی سرم شلوغ خواهد بود.»

فیلمبرداری «کاپیتان مارول» طبق اعلام «بری لارسن» بازیگر فیلم به پایان رسیده و فیلمبرداری «مرد عنکبوتی: دور از خانه» اوایل ماه جاری میلادی در لندن کلید خورده است. هر دو این فیلم‌ها در سال ۲۰۱۹ روی پرده می‌روند و دنباله «جنگ بی‌نهایت» در زمانی بین اکران آن‌ها به سینما می‌آید.

فایگی در مصاحبه با «دیلی نیوز» اصرار می‌کند که در حال حاضر برنامه‌ای برای آوردن «چهار شگفت‌انگیز»، «مردان-اکس»، «ددپول» و دیگر شخصیت‌هایی که تحت مالکیت استودیوی فاکس هستند ندارد:‌ «ایده‌ها و رؤیاهای مبهمی در سر دارم. اما هم اکنون جان بخشیدن به بیش از ۱۰۰۰۰ شخصیتی که متعلق به مارول است در دستور کار قرار دارد.»

سهام‌داران فاکس پیشنهاد ۷۱.۳ میلیارد دلاری دیزنی برای خرید استودیو را اواخر ماه جولای به رأی خواهند گذاشت. کام‌کست (مالکان استودیوی NBCUniversal) نیز برای خرید فاکس قرن بیستم با دیزنی رقابت می‌کند. در صورتی که دیزنی برنده این رقابت شود، «وولورین»، «دکتر دوم»، «گالاکتوس» و دیگران می‌توانند به چندگانه‌های استودیوی مارول وارد شوند، اقدامی که از هم اکنون از طرف «باب ایگر» مدیر عامل دیزنی چراغ سبز دریافت کرده است.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *