«کوین فایگی»: در دنیای سینمایی مارول هیچکس نامیرا نیست

در فیلم «کاپیتان مارول» سرانجام «کارول دنورز» با بازی «کاپیتان مارول» به «دنیای سینمایی مارول» وارد شد. بیننده پس از تماشای فیلم ممکن است چنین تصور کند که این شخصیت دارای قدرت‌ها نامتناهی است. «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول هرچند دنورز در فیلم «کاپیتان مارول» شکست‌ناپذیر به نظر می‌رسد، اما در «دنیای سینمایی مارول» شخصیتی وجود ندارد که نامیرا باشد. فایگی در مصاحبه با «اسلش‌فیلم» مسئله‌ای را تأیید می‌کند که بدون تردید موجب می‌شود هواداران بسیاری به هنگام تماشای «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) میخکوب شوند.

فایگی در مورد «کاپیتان مارول»‌ می‌گوید: «هدف این فیلم چنانکه شما گفتید این بود که او از بند رها شده تصویر شود. چه اتفاقی روی می‌دهد وقتی مانعی وجود نداشته باشد و او بتواند از تمام پتانسیل خود استفاده کند؟ اکنون زمان مانع ایجاد کردن نبود. وقت آن نبود که بر محدودیت‌ها یا نواقصش او تأکید کنیم. می‌خواستیم که او را رها شدگی او را ببینیم.»

«آخر بازی» ماه آینده میلادی به سینما می‌آید و بسیاری از دوستداران «دنیای سینمایی مارول» نگرانند پایان کار شخصیت مورد علاقه‌ی خود را در این فیلم ببینند. اظهارات فایگی اساساً تأیید می‌کند که در دنیای فیم هیچکس از مرگ بگریزد، حتی اگر از قدرت‌هایی شبیه به «کارول دنورز» برخوردار باشد یا «تونی استارک» و «استیو راجرز» باشد.

فایگی در ادامه می‌گوید: در روایت‌های بعدی، هیچیک از شخصیت‌های مارول نامیرا نخواهند بود. حتی آن‌ها که فناناپذیر به نظر می‌رسند و یا شخصیت‌هایی که کشتن‌شان کار دشواری است، اما هیچکس نامیرا نیست. بنابراین اگر این فرصت دست دهد که ماجراجویی‌های بعدی «کاپیتان مارول» را به تصویر بکشیم، خواهید دید که او هم محدودیت‌ها و پاشنه‌ی آشیلی دارد که به او اجازه نمی‌دهد در هر مقطعی که بخواهد دست به هر کاری بزند. اما اکنون زمان نمایش چنین چیزهایی نبود.»

از مدت‌ها قبل اعلام شده بود که چهارمین قسمت «انتقام‌جویان» پایانی بر روایت فعلی «دنیای سینمایی مارول» خواهد بود، بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که برخی از شخصیت‌های مهم فیلم از بین بروند.

«انتقام‌جویان: آخر بازی» در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ (۲۶ آپریل) در سراسر دنیا اکران می‌شود و به دنبال آن «مرد عنکبوتی: دور از خانه» در تاریخ ۵ جولای روی پرده می‌رود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *