خانه ورزش اخبار ورزش کیانی: تقصیر خودمان است که در این مهلکه گرفتار شدیم

کیانی: تقصیر خودمان است که در این مهلکه گرفتار شدیم

0

مهدی کیانی درباره دیدار روز جمعه فولاد خوزستان – تراکتورسازی، اظهار داشت: فولاد تیم خوبی است. آنها جزو تیم‌هایی هستند که نه شانسی برای قهرمانی دارند و نه خطر سقوط تهدیدشان می‌کند. شرایط ما اما متفاوت است؛ ما مدعی کسب عنوان قهرمانی هستیم و هنوز برای رسیدن به این عنوان شانس داریم. فعلاً چاره‌ای جز بردن بازی‌هایمان نداریم و مقابل فولاد محکوم به پیروزی هستیم.

وی با اشاره به پیروزی پرسپولیس مقابل نفت تهران و کمتر شدن شانس قهرمانی پرسپولیس، خاطرنشان کرد:‌ با بردی که پرسپولیس مقابل نفت تهران به دست آورد، کار ما سخت‌تر شد. البته ما خودمان عامل اصلی همه این اتفاقات هستیم. ما نباید مقابل ماشین‌سازی و سایپا به این راحتی‌ها امتیاز از دست می‌دادیم که حالا این‌طور در این مهلکه گرفتار شویم. با این حال، ما هنوز از قهرمانی ناامید نشدیم. درست است که الان ۸ امتیاز با صدر جدول فاصله داریم، اما امیدواریم که در ادامه پرسپولیس هم دچار لغزش شود.

کاپیتان تیم تراکتورسازی در مورد اعتراض هم‌ تیمی‌هایش به وقت تلف کردن بازیکنان تیم سایپا، گفت: از تیمی که آقای فرکی سرمربی‌اش است، این نوع بازی و رفتارها بعید است. همه ما حسین فرکی را به عنوان یک مربی اخلاق‌مدار می‌شناسیم، اما نمی‌‌دانم چرا بازیکنانش مقابل تراکتورسازی فوتبال عربی بازی می‌کردند. شاید موقعیت تراکتورسازی در جدول رده‌بندی باعث این نوع بازی آنها شده بود و شاید هم با شنیدن نام «تراکتورسازی» جوگیر شده بود. در هر صورت ما مقابل سایپا ۲ امتیاز حساسی را از دست دادیم و از این پس باید به دیدارهای پیش‌رو فکر کنیم.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *