خانه ورزش اخبار ورزش کیانی: ۱۰ سال است که سر حرفم مانده و تراکتورسازی را تنها نگذاشته‌ام

کیانی: ۱۰ سال است که سر حرفم مانده و تراکتورسازی را تنها نگذاشته‌ام

0

به نقل از تسنیم، مهدی کیانی درباره حضور ۱۰ ساله‌اش در تیم تراکتورسازی، اظهار داشت: خدا را شاکرم و به اینکه حضورم در تراکتورسازی به ۱۰ سال می‌رسد، افتخار می‌کنم. با افتخار می‌گویم من از لیگ یک سر حرفم بوده‌ام و همیشه در کنار تراکتورسازی مانده‌ام. من خودم را مدیون هواداران می‌دانم و از خدا بابت این اتفاق ممنونم. خدا همیشه در روزهای سخت و بحرانی دست مرا گرفته است و من هم در کنار تراکتورسازی بوده‌ام.

وی با اشاره به تمدید قراردادش با تیم تراکتورسازی برای یک سال دیگر، خاطرنشان کرد: من همیشه اولین نفر بودم که قراردادم را با تیم تمدید می‌کردم و امسال هم همین اتفاق افتاد. من تراکتورسازی را دوست دارم و هر چه دارم از هواداران این تیم است. یک عده می‌گفتند کیانی می‌خواهد از تراکتورسازی برود. من کجا می‌خواستم بروم؟! ما این تیم را در روزهای خوبش رها نکردیم، چه برسد به الان که نمی‌تواند بازیکن بگیرد. من هیچ وقت تراکتورسازی را تنها نمی‌گذارم و امیدوارم امسال هم فصل خوبی کنار هواداران داشته باشیم.

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد سپردن سکان هدایت این تیم به یحیی گل‌محمدی، گفت: آقا یحیی مربی و آدم خوبی است. به نظر من او بهترین مربی جوان حال حاضر کشور به حساب می‌آید و البته خیلی هم جوان‌گراست. او الان سرمربی تراکتورسازی شده و همه باید از گل‌محمدی حمایت کنیم. امیدوارم هواداران هم کمک کنند تا گل‌محمدی بتواند تیم را به آنجایی که لیاقتش را دارد، برساند.

کیانی راجع‌به احتمال منع تیم تراکتورسازی از جذب سه بازیکن آزاد نیز یادآور شد: امسال قطعاً برای تراکتورسازی سال سختی است، اما تیمی که هوادار داشته باشد، این کمبود را هم جبران می‌کند. الان همه تلاش می‌کنند که ما بتوانیم این سه بازیکن را بگیریم. امیدوارم فدراسیون فوتبال هم به‌خاطر هواداران یک کاری برای تراکتورسازی انجام دهد، نامه‌ای به فیفا بزند و تلاش کند که ما از گرفتن سه بازیکن محروم نشویم. اگر این سه بازیکن آزاد به تراکتورسازی اضافه شوند و بازیکنان فعلی هم بمانند، ما صددرصد جزو مدعیان قهرمانی خواهیم بود.

 

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *