کیتلین دیور: من عاشق اجرای نقش الی در سریال The Last of Us هستم

دقیقا از لحظه‌ای که شبکه‌ی HBO اعلام کرد نیل دراکمن (نویسنده و کارگردان بازی The Last of Us Part II) و کریگ مازن (شورانر مینی‌سریال Chernobyl/چرنوبیل) پس از پایان یافتن پروسه‌ی ساخت TLoU Part II به سراغ آفرینش یک سریال تلویزیونی با اقتباس از بازی The Last of Us می‌روند، انواع‌واقسام آدم‌ها هم هیجان‌زده شدند و هم شروع به معرفی دو بازیگر مورد علاقه‌ی خویش برای ایفای نقش جول و اِلی کردند.

اما به‌نظر می‌رسد که بین بازیگرهای مورد علاقه برای تبدیل شدن به جول و اِلی با درنظرگرفتن میزان منطقی و محتمل بودن واقعی شدن این انتخاب‌ها کمتر کسی بتواند برای تعداد زیادی از مخاطب‌ها به محبوبیت کیتلین دیور برای اِلی و نیکولای کاستر-والدو برای جول برسند. کیتلین دیور افزون بر برخورداری از شباهت لازم به تصویر ارائه‌شده از اِلی در بازی‌های ویدیویی بازیگر تحسین‌شده‌ی جوان فیلم‌ها و سریال‌های خوبی مانند Short Term 12 و Booksmart است که همین اواخر هم توانست در مینی‌سریال Unbelievable نتفلیکس خوش بدرخشد. اما آیا پس از آن که گوستاوو سانتائولایا برنده‌ی دو جایزه‌ی اسکار به‌عنوان آهنگ‌ساز بازی‌های TLoU با اعلام خبر پیوستنش به تیم ساخت سریال همه را خوشحال کرد، امکان دارد که اتفاق مشابهی هم با انتخاب شدن دیور رخ بدهد؟ اصلا بازیگر مورد بحث هیچ علاقه‌ای به انجام این کار دارد؟

کیتلین دنور: می‌پرسید بدون درنظرگرفتن اشتیاق دیده‌شده در اینترنت برای ایفای این نقش توسط من، شخصا چه احساسی نسبت به کل ماجرا دارم؟ این اولین‌باری است که می‌خواهم در این رابطه حرف بزنم. راستش را بخواهید، من شدیدا طرفدار بازی The Last of Us هستم. این را فارغ از تمامی بحث‌های دیگر می‌گویم. چون خیلی‌ها نمی‌دانند چه‌قدر TLoU را دوست دارم. فکر می‌کنم این بازی داستان زیبایی را روایت می‌کند و مدل قصه‌گویی معرکه‌ای دارد. از همان زمان عرضه‌ی The Last of Us عاشق این اثر شدم و برخی از بهترین خاطرات خود را در تجربه‌ی آن بازی درکنار پدرم می‌بینم. البته در بازی کردن آن خیلی مسلط نیستم و مثلا نشانه‌گیری‌های خوبی ندارم. اما این‌روزها سعی می‌کنم که در تجربه‌ی بازی‌های ویدیویی بهتر شوم. ولی اصل حرف را بیان کردم: من به The Last of Us و داستان فوق‌العاده‌ی آن عشق می‌ورزم.

مشخصا اینترنت را دیده‌ام و با میزان لطف و شوق برخی مخاطب‌ها برای انتخاب شدن من به‌عنوان اِلیِ سریال، آشنایی دارم. من هنگام ساخت بازی «آنچارتد 4: سرانجام یک دزد» (Uncharted 4: A Thief’s End) به‌عنوان بازیگر با نیل دراکمن همکاری کردم. فکر می‌کنم او یکی از باهوش‌ترین و همزمان یکی از خوش‌رفتارترین انسان‌هایی است که تا امروز ملاقات کرده‌ام. پس نمی‌گویم دست از این صحبت‌ها بردارید. می‌دانید؟ نمی‌گویم که از قرار دادن عکس من کنار تصویر الی دست بکشید. زیرا عاشق این هستم که نقش اِلی را در سریال The Last of Us بازی کنم. نمی‌دانم آن سریال در چه مرحله‌ای از ساخت قرار دارد و چه زمانی بازیگرهایش را انتخاب می‌کنند. اما می‌دانم The Last of Us را دوست دارم.

او صحبت‌های خود را با اشاره به بازیگر محبوب خود برای نقش جول به پایان می‌رساند:

انسان‌های زیادی هستند که می‌توانند برای آن نقش عالی باشند! من دیده‌ام که برخی از طرفدارها می‌گویند هیو جکمن می‌توان تبدیل به جول شود؛ این ایده را دوست دارم. مخصوصا چون هیو جکمن را می‌شناسم و با وی تجربه‌ی همکاری (در فیلم The Front Runner) هم دارم. فکر می‌کنم او مهربان‌ترین انسان جهان است و باید در همه‌ی پروژه‌های پراهمیت حضور داشته باشد.

تانی کال

برگرفته از Collider

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *