کیتی سکهاف به بازیگران سریال Another Life پیوست

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری ددلاین در طی گزارش جدید خود عنوان کرده که شبکه نتفلیکس یک مجموعه تلویزیونی علمی و تخیلی و درام ۱۰ قسمته جدیدی به نام Another Life (زندگی دیگر) را در دستور کار تولید خود قرار داده است. در طی این گزارش جدید هم عنوان شده که کیتی سکهاف بازیگر سریال Battlestar Galactica (ناوبر فضایی گالاکتیکا) هم قرار است در این مجموعه ایفای نقش کند. این مجموعه تلویزیونی توسط آرون مارتین، خالق سریال Slasher (اسلشر) و سریال Saving Hope (نجات امید) خلق شده است. مارتین قرار است شورانر این سریال هم باشد.

داستان سریال Another Life در مورد یک فضانورد به نام نیکو برکینریج (با بازی کیتی سکهاف) است. او به‌شدت سعی در یافتن هوش بیگانه‌ها است و تمرکز زیادی روی این موضوع دارد. وی در این ماموریت افرادی را به‌عنوان هم‌تیمی‌ها و خدمه در اختیار دارد و قرار است در طی این ماموریت پیدایش یک جسم بیگانه را مورد بررسی قرار دهند. همینطور که با گذر زمان، نیکو و خدمه جوانش مشغول تحقیق و بررسی هستند، با خطر غیرقابل تصوری روبه‌رو می‌شوند که می‌تواند این ماموریت را تبدیل به یک مسیر یک طرفه کند و اگر این تیم نتوانند این خطر را شکست دهند، ممکن است هیچوقت نتوانند زنده به سیاره خود بازگردند.

کمپانی هل‌فایر اینترتینمنت (Halfire Entertainment)، تهیه کننده مینی سریال Alias Grace، به همراه نورین هلپرن، تهیه کننده سریال Rookie Blue (پلیس‌های تازه کار) و سریال Haven (پناهگاه)، قرار است تهیه کنندگی اجرایی این سریال را برعهده داشته باشند.

کیتی سکهاف در طی زندگی کاری و حرفه‌ای خود، در پروژه‌های زیادی حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است اما مخاطبان و بینندگان بیشتر او را به خاطر ایفای نقش شخصیت سرهنگ کارا «استار باک» تریس در سریال ناوبر فضایی گالاکتیکا می‌شناسند. این مجموعه تحسین شده و محبوب علمی و تخیلی و همچنین فضایی در سال ۲۰۰۴ پخش تلویزیونی خود را آغاز کرد. سکهاف اخیرا در سریال Longmire هم حضور داشت و نقش شخصیت اصلی داستان یعنی ویکتوریا «ویک» مورتی را در این مجموعه ایفا کرده بود. این سریال محبوب وسترن، درام و جنایی ابتدا در شبکه A&E به روی آنتن می‌رفت. بعد از اینکه این مجموعه تلویزیونی از طرف خود شبکه A&E متوقف شد، شبکه نت فلیکس حق ساخت و پخش این سریال را دریافت کرد و سه فصل پایانی آن را به روی آنتن برد. سریال زندگی دیگر، حکم یک تجدید دیدار و همکاری دوباره بین شبکه Netflix و کیتی سکهاف را دارد. علاوه بر این دو سریال ذکر شده، او در سریال The Flash (فلش) از شبکه The CW، سریال Star Wars: The Clone Wars (جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون) و فیلم Riddick (ریدیک) هم حضور داشته است.

تانی کال

برگرفته از ComingSoon

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *