هشدار: خبر ممکن است دارای اسپویل برای داستان فیلم Thor: Ragnarok باشد.

کیت بلانشت (Cate Blanchett) هنگامی که متوجه شد اولین اقدامی که ضد قهرمان‌ها انجام می‌دهند، نابود کردن چکش ثور است، متقاعد شد که نقش هلا (Hela) را در فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) بازی کند. کارگردانی فیلم با تایکا وایتیتی (Taika Waititi) است و ستاره‌‎‌ی آن کریس همثورث (Chris Hemsworth) افتخار بازی در سومین فیلم مستقل ثور را دارد. هالک/ بروس بنر (Bruce Banner) نیز از نقش‌های کلیدی در فیلم است. همچنین شخصیت‌هایی مثل Valkyrie با بازی تسا تامسون (Tessa Thompson) و Grandmaster با بازی جف گولدبلام (Goldblum) نیز معرفی می‌گردند. البته نقش‌های مکملی مثل لوکی (Loki)، هیمدال (Heilmdall) و اودین (Odin) نیز حضور خواهند داشت. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

دنیای سینماتیک مارول سابقه‌ی بسیار خوبی در زمینه‌ی ایجاد شخصیت‌های ضد قهرمان مورد احترامی مثل رابرت فورد (Robert Ford) بعنوان الکساندر پیرس (Alexander Pierce) در Captain America: Winter Soldier (کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان)، کورت راشل (Kurt Russel) در نقش اگو (Ego) در Guardians Of The Galaxy 2 (نگهبانان کهکشان ۲)، مایکل کیتون (Michael Keaton) در نقش والچر (Valture) در فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) و جف بریجز (Jeff Bridges) بعنوان اوبادیا (Obadiah) در Iron Man (مردآهنی) دارد. اکنون بلانشت به بعنوان اولین خانم و در نقش هلا (Hela)، در این لیست مشاهده می‌شود.

پس از اولین حضورش در کامیک-کان سن دیگو به همراه دیگر بازیگران Ragnarok، بلانشت به E!News در مورد چگونگی متقاعد شدنش برای بازی در نقش الهه‌ی مرگ در فیلم گفت:

برای من بسیار جالب بود که آن‌ها می‌خواستند قدرت ثور را در چند دقیقه‌ی اول نابود کنند. بنابراین بله، این یک ورود خوب است.

این بازیگر به ملاقات صاعقه‌وار، بین هلا و ثور در اولین تریلر فیلم اشاره می‌کند. جایی که او، چکش ثور (Mjolnir) را به سادگی می‌شکند. و ثور مجبور است بدون صلاح مشخص و معروفش به مقابله با هالک و هلا بپردازد و از سمت دیگر اسگارد، که هلا تلاش در رهبری آن دارد و چالش ثور برای نجات خانه از سرنوشتی شوم آغاز می‌شود.

با وجود اینکه ما می‌دانیم حداقل ثور، هالک و لوکی از حوادث فیلم Thor: Ragnarok جان سالم به در می‌برند، چون همگی آن‌ها در Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ ابدیت) حضور دارند، سرنوشت اسگارد و اهالی آن با دیدن فیلم مشخص می‌شود. به همین ترتیب، اگر مارول تصمیم داشته باشد که هلا، الهه‌ی مرگ را به داستان اضافه کند، او می‌تواند نقش بزرگ‌تری را در ادامه، برای هدایت تانوس (Thanos) به جمع‌آوری سنگ‌های ابدیت داشته باشد.

توسط مهدی شفیعی

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *