«کیت هرینگتون» به «دنیای سینمایی مارول» ملحق می‌شود

یکی دیگر از بازیگران سرشناس «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) به «دنیای سینمایی مارول» می‌پیوندد. «کیت هرینگتون» بازیگر ۳۲ ساله‌ی بریتانیایی برای ملحق شدن به فیلم‌های مارول با استودیو در حال مذاکره است، اما هنوز مشخص نیست او در چه فیلمی بازی خواهد کرد. گفته می‌شود جزئیات حضور هرینگتون تا اواخر هفته فاش می‌شود.

دیزنی در نمایشگاه D23 اطلاعات زیادی از فاز بعدی «دنیای سینمایی مارول» و پروژه‌های سرویس «دیزنی+» در اختیار هواداران قرار داده است. ساعاتی پیش اولین تصاویر از «جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» و بسیاری از عناوین دیگر برای اصحاب رسانه رونمایی شد.

هرینگتون که به خاطر بازی در نقش «جان اسنو» در مراسم امی ۲۰۱۹ نامزد دریافت جایزه است، و آخرین بار دیوار را به سمت مقصد نامعلومی ترک کرد، با پایان یافتن سریال شبکه‌ی HBO امکان حضور در پروژه‌های زیادی را دارد. در ماه می گذشته، او برای درمان استرس در مرکز مشاوره‌ی روانی حاضر شده بود و در حال حاضر هم در تولید پروژه‌ای مشارکت نمی‌کند.

او اخیراً در فیلم «مرگ و زندگی جان اف. داناوان» به کارگردانی «زاویه دولان» کانادایی بازی کرده که هفته‌ی آینده سرانجام در کانادا روی پرده می‌رود. این فیلم هنوز در آمریکا به دنبال پخش کننده است. هرینگتون علاوه بر این در انیمیشن «چگونه اژدهای خود را آموزش دهیم: دنیای مخفی» صداپیشگی کرده و در سال ۲۰۱۷ سریال «باروت» را در شبکه‌ی HBO داشته است.

سریال‌های پرتعداد «کوین فایگی» برای دیزنی+ با عناوین سینمایی استودیو پیوند خواهند خورد. تاکنون تولید سریال‌های «اسکارلت ویچ»، «ویژن»، «لوکی»، «سرباز زمستان و فالکن»، و به تازگی «خانم مارول» تأیید شده است. فایگی در مصاحبه با ورایتی گفته بود که اپیزودهای این سریال‌ها با فیلم‌ها پیوند می‌خورند و فرم به کلی تازه‌ای از قصه‌گویی را معرفی می‌کنند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *