«کیرا نایتلی» اجازه دیدن فیلم‌های دیزنی را به دخترش نمی‌دهد

«سیندرلا» و «پری دریایی کوچولو» دیزنی انیمیشن‌های کلاسیکی هستند که از محبوبیتی خاص در بین کودکان و بزرگسالان برخوردارند، اما این مسئله موجب نمی‌شود «کیرا نایتلی» دیدن این عنوان را در خانه قدغن نکند. این بازیگر بریتانیایی در مصاحبه با «الن دیجنرس» می‌گوید اجازه دیدن بعضی از فیلم‌های پرنسسی دیزنی را به دختر سه ساله‌اش نمی‌دهد.

نایتلی در رابطه با انیمیشن «سیندرلا» توضیح می‌دهد فیلم الگوی مناسبی برای زنان جوان ارائه نمی‌دهد. «سیندرلا منتظر می‌ماند تا یک پسر پولدار نجاتش دهد. منتظر نمان. خودت ناجی خودت باش.» او همین احساس را در مورد «پری دریایی کوچولو» دارد: «به خاطر یک مرد از صدای خودت نگذر!» اگرچه اعتراف می‌کند که ترانه‌های فیلم زیبا هستند.

نام نایتلی با بازی در نقش «الیزابت سوان» در چندگانه «دزدان دریایی کارائیب» بر سر زبان‌ها افتاد. سوان اگر چه در قسمت اول فیلم «نفرین مروارید سیاه» نقش پررنگی نداشت اما در دنباله‌های فیلم «پایان جهان» و «صندوقچه مرد مرده» خود به یک دزد دریایی تبدیل شد و حضور مؤثرتری در چندگانه داشت.

دیجنرس در ادامه از نایلتی می‌پرسد کدام عنوان دیزنی را برای دختران جوان مناسب می‌داند و او «منجمد» (Frozen)، و «موآنا» (Moana) را فهرست می‌کند. هر دو این آثار که اخیراً توسط دیزنی ساخته شده‌اند به سبب نمایش شخصیت‌های زنی که به یک شخصیت مرد یا شاهزاده وابسته نیستند ستایش شده‌اند.

نایتلی در حال حاضر فیلم مستقل و تحسین شده «کولت» (Colette) را روی پرده دارد و در تاریخ ۲ نوامبر فیلم فانتزی «فندق شکن و عوالم چهارگانه» (The Nutcracker and the Four Realms) دیزنی از او به اکران می‌رسد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *