کیس کولرمستر MasterBox 5 در استاندارد Mid-Tower تولید می‌شود و امکانات یک کیس حرفه‌ای برای آن در نظر گرفته شده است. قابلیت نصب ۹ عدد SSD، محفظه مخفی برای پاور و قابلیت نصب خنک کننده مایع مجهز به رادیاتور ۳۶۰ میلی متری بخش کوچکی از امکانات MasterBox 5 به شمار می‌روند. محفظه مخفی برای نصب پاور سبب مدیریت کابل کشی بسیار منظم و در نهایت اسمبل زیبا می‌شود.

کیس کولرمستر MasterBox 5

از سوی دیگر قادر به نصب دو عدد SSD یا درایو ۲.۵ اینچی خواهید بود. کیس جدید کولرمستر فاقد محفظه نصب درایوهای ۵.۲۵ اینچی است و به نظر می‌رسد تصمیم شرکت‌های تولید کننده مبنی بر حذف کامل درایو نوری، جدی‌تر از گذشته در حال پیگیری است. در حال حاضر بسیاری از کاربران از فلش مموری یا درایو نوری اکسترنال به منظور نصب سیستم عامل، نرم افزار و بازی اقدام می‌کنند. شیارهای مخصوص نصب SSD روی کیس MasterBox 5 قابلیت استفاده به عنوان شیارهای مدیریت کابل کشی را دارند و به این صورت طراحی اسکلت داخلی کیس به منظور استفاده چند منظوره صورت گرفته است.

کولر مستر با تعبیه دو محفظه مخصوص درایوهای ۳.۵ اینچی، امکان نصب دو هارد دیسک را فراهم آورده است و در صورتی که فقط از SSD استفاده می‌کنید، قابلیت جداسازی محفظه هارددیسک وجود دارد تا فضای بیشتری در داخل کیس به منظور اسمبل زیباتر و عملکرد خنک کنندگی کارآمدتر در اختیار کاربران قرار گیرد. اسکلت کیس فضای مناسب برای نصب چهار رادیاتور ۱۲۰ میلی متری یا یک رادیاتور ۳۶۰ میلی متری در پنل جلوی کیس را فراهم می‌آورد.

کیس کولرمستر MasterBox 5

کولرمستر توجه خود را در طراحی کیس MasterBox 5 روی ارایه قابلیت‌های به‌روز در مدیریت کابل کشی، نصب قطعات حرفه‌ای (به خصوص خنک کننده) و انعطاف پذیری در اسمبل متمرکز کرده است. طراحی اسکلت کیس به گونه‌ای صورت گرفته است که بدون نیاز به باز کردن پنل جلو قادر به نصب فن در این قسمت خواهید بود. با توجه به عدم حضور درایو ۵.۲۵ اینچی، نیازی به باز کردن پنل جلوی کیس MasterBox 5 وجود ندارد. کیس جدید کولرمستر در دو رنگ مشکی و سفید-مشکی وارد بازار خواهد شد.

منبع آی تی رسانه

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *