خانه ورزش اخبار ورزش گرانادا ۰ – ۱ اتلتیکو مادرید؛ پیروزی سخت اتلتی در شب درخشش اوچوآ

گرانادا ۰ – ۱ اتلتیکو مادرید؛ پیروزی سخت اتلتی در شب درخشش اوچوآ

0

دو تیم گرانادا و اتلتیکو مادرید در حالی در ورزشگاه خانگی گرانادا به مصاف یکدیگر رفتند که اتلتی برای از دست ندادن جایگاه چهارم خود نیاز مبرم به کسب پیروزی در این دیدار داشت و گرانادا برای فرار از منطقه سقوط نیاز به کسب امتیاز از این دیدار خانگی. دو تیم با ترکیب زیر به میدان رفتند:

ترکیب گرانادا:

اوچوا، فالکر، سانیر، اینگاسون، سیلوا، هکتور، بوگا، اوچه، واکاسو، پریرا، راموس

ترکیب اتلتیکو مادرید:

اوبلاک، خوان فران، ساویچ، گودین، لوییز، کوکه، پارتی، سائول، گایتان، گریزمان، کاراسکو

دو تیم در نیمه نخست این دیدار موفق نشدند موقعیت های حساسی روی دروازه حریف ایجاد کنند. کاراسکو در اوایل این دیدار موقعیت نسبتا خوبی داشت که ضربه او با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت، همچنین گرانادا نیز روی تک موقعیتی که داشت ضربه خوبی را توسط راموس روانه دروازه اتلتی کرد که با عکس العمل زیبای اوبلاک موفق به گلزنی نشد تا دو تیم در نهایت با تساوی ۰-۰ به رختکن بروند.

اتلتی نیمه دوم این دیدار را هجومی تر آغاز کرد و خیلی زود موقعیت های مناسبی روی ضربات ایستگاهی به دست آورد. ابتدا کرنر این تیم با ضربه سر گودین همراه شد اما این ضربه با اختلافی ناچیز از بالای دروازه به بیرون رفت. در ادامه دفع ناقص اوچوآ روی ارسال کوکه در گوشه محوطه جریمه مقابل کاراسکو قرار گرفت، با این حال اوچوآ با عکس العملی خیره کننده ضربه این بازیکن بلژیکی را به بیرون فرستاد.

دقیقه ۵۳: راموس موقعیتی استثنایی را از دست داد. آگبونا با فراری زیبا به داخل محوطه جریمه ارسال کات بکی را برای راموس فراهم کرد، این موقعیت به راحتی می توانست به گل نخست این دیدار تبدیل شود اما ضربه راموس درست به جایی رفت که اوبلاک انتظارش را می کشید.

دقیقه ۵۵: اتلتی نیز موقعیت استثنایی گل از دست داد، گریزمان با از روبرو برداشتن مدافع حریف موقعیت استثنایی گلزنی به دست آورد اما ضربه او با درخشش اوچوآ راه به دروازه پیدا نکرد.

در ادامه گرانادا باز هم موقعیت خوبی داشت که بازی را به سود خود تغییر دهد اما این بار با بی دقتی بوگا موقعیت خوب دیگری برای تیم صاحب خانه از دست رفت. همچنین کاراسکو بار دیگر موقعیت خوبی برای گلزنی به دست آورد اما درخشش اوچوآ بار دیگر مانع او شد تا این دیدار همچنان با نتیجه تساوی ادامه یابد.

دقیقه ۸۰: همکاری گریزمان و لوییز با پاس این بازیکن برای کاراسکو همراه شد، این بازیکن بلژیکی در موقعیتی مناسب برای شوتزنی قرار داشت و با ضربه ای سنگین می رفت تا نخستین گل این دیدار را به ثمر برساند اما درخشش دوباره دروازه بان مکزیکی گرانادا بار دیگر این بازیکن را مغلوب کرد.

دقیقه ۸۴: اتلتی بالاخره به چیزی که می خواست رسید. کرنر اتلتی راهی به جایی نبرد تا توپ سرگردان در گوشه سمت چپ محوطه جریمه به کوکه برسد، ارسال بلند این بازیکن به تیر دو درست به جایی رفت که گریزمان انتظار می کشید و او با ضربه سر کار آسانی برای باز کردن دروازه گرانادا داشت تا اینبار دیگر کاری از دست اوچوآ بر نیاید.

در ادامه گرانادا حملات پر دامنه ای را روی دروازه اتلتی ترتیب داد اما از این حملات راه به جایی نبرد تا در نهایت نیمه دوم این دیدار که شاهد نمایش جذابی از جانب هر دو تیم بودیم در نهایت با گل گریزمان به پایان برسد تا شاگردان ال چولو ۳ امتیاز حساس این دیدار را کسب کنند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *