خانه ورزش اخبار ورزش گرانادا ۱ -۴ بارسلونا؛ پیروزی آسان بارسا در شب غیبت مسی

گرانادا ۱ -۴ بارسلونا؛ پیروزی آسان بارسا در شب غیبت مسی

0

دو تیم گرانادا و بارسلونا از هفته بیست و نهم رقابت های لالیگا به مصاف یکدیگر رفتند و مطابق با اعلام وبسایت رسمی این مسابقات دو تیم با ترکیب زیر وارد زمین خواهند شد:

ترکیب گرانادا:

اوچوا، فالکر، سانیر، لومبان، سیلوا، هکتور، پریرا، اوچه، آنگبان، واکاسو، کراوتس

ترکیب بارسلونا:

تراشتگن، راکیتیچ، بوسکتس، سوارز، نیمار، رافینیا، ماسکرانو، آلبا، روبرتو، گومز، متیو

بارسلونا خیلی زود مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفت و می توانست خیلی زود به گل برسد، با این وجود مصدومیت رافینیا در دقیقه ۱۶ باعث شد تا این بازیکن جای خودش را به آلکاسر بدهد و بارسا مجبور شود با شکلی متفاوت به بازی ادامه دهد.

دقیقه ۲۴: فرار نیمار از سمت چپ به سانتر این بازیکن منتهی شد، سوارز این فرصت را داشت تا نخستین گل این دیدار را به ثمر برساند اما ضربه او با بد شانسی به تیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۲۶: ضربه راکیتیچ از پشت محوطه جریمه توسط اوچوا برگشت داده شد، سوارز سعی داشت تا روی توپ برگشتی گلزنی کند اما ضربه دوم نیز توسط مدافعین حریف تغییر جهت داد تا بارسلونا همچنان در پی نخستین گل خود باشد.

بارسا باز هم در ادامه به حملات خود ادامه داد اما باز هم درخشش اوچوا مانع از گلزنی سوارز و سایر بازیکنان بارسلونا شد.

دقیقه ۴۳: ارسال در عمق تماشایی راکیتیچ در داخل محوطه جریمه به نیمار رسید اما باز هم اوچوا تنها کسی بود که مقابل این بازیکن ایستادگی کرد.

دقیقه ۴۴: پاس در عمق آلبا برای سوارز این بازیکن را در موقعیتی استثنایی قرار داد، این بازیکن از گوشه محوطه جریمه با ضربه ای چیپ موفق شد بالاخره اوچوا را مغلوب کند.

نیمه نخست این دیدار در حالی به پایان رسید که بارسا از ابتدا برای گلزنی حملاتش را آغاز کرد اما درخشش اوچوا مانع این تیم شد تا با گل های زیادی نیمه نخست را به پایان ببرد اما در نهایت این دروازه بان مکزیکی مغلوب شد تا بارسا با یک گل برتری به رختکن برود.

نیمه دوم این دیدار نیز با حملات بارسلونا آغاز شد اما بر خلاف جریان بازی این گرانادا بود که موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

دقیقه ۵۰: بوگا که به صورت قرضی از چلسی در گرانادا به میدان می رود در ابتدای نیمه دوم به میدان آمد با استفاده از فضای پشت مدافعین بارسلونا موفق شد در موقعیتی تک به تک و از زاویه ای بسته گل تساوی را برای گرانادا به ثمر برساند.

دقیقه ۶۴: سوارز روی سماجتی که داشت موفق شد توپ را از آن خود کند، او پاس تماشایی را برای پاکو آلکاسر فراهم کرد تا این بازیکن با اوچوا تک به تک شود. او برای باز کردن دروازه حریف کار دشواری نداشت تا بارسا بار دیگر از حریف پیش بی افتد.

دقیقه ۷۱: ارسال نیمار از روی نقطه کرنر با ضربه متیو همراه شد، این توپ با فاصله ای اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بارسا تلاش کرد تا بازی را کنترل کند اما گرانادا با حمایت هواداران خودی و همچنین حضور آدرین راموس و ایزاک کوئنکا که به عنوان یار جانشین به میدان آمدند حملاتی را روی دروازه بارسلونا انجام داد اما از این حملات سودی نبرد، همچنین این تیم بعد از اخراج آگبو که در دقیقه ۸۲ اتفاق افتاد مجبور شد با ۱۰ بازیکن به کار خود ادامه دهد.

دقیقه ۸۳: حرکت انفرادی نیمار در پشت محوطه جریمه سوارز را صاحب موقعیت شوتزنی کرد، ضربه این بازیکن با برخورد به مدافعین به راکیتیچ رسید و این بازیکن ضربه اش را روانه دروازه حریف کرد، این ضربه پس از برخورد به سانیر به گل سوم بارسلونا تبدیل شد.

دقیقه ۸۸: ارسال در عمق تماشایی بازیکنان بارسا سوارز و نیمار را در موقعیتی مناسب قرار داد، سوارز با از خود گذشتگی پاسی را برای نیمار ارسال کرد اما ارسال او توسط مدافعین حریف راهی کرنر شد.

دقیقه ۸۹: ارسال عرضی بازیکنان گرانادا بوگا را در موقعیتی استثنایی برای گلزنی قرار داد اما ضربه این بازیکن قدرت کافی را نداشت تا تراشتگن توپ را به سادگی در اختیار بگیرد.

دقیقه ۹۰: پاس سوارز برای آلکاسر این بازیکن را در موقعیت ارسال قرار داد، ارسال آلکاسر دروازه خالی را مقابل نیمار قرار داد تا این بازیکن برزیلی یکصدمین گل خود را در لباس بارسلونا به ثمر برساند.

دقیقه ۹۲: پاس سوارز برای نیمار این بازیکن را در موقعیت خوبی قرار داد اما ضربه او با بد شانسی به تیرک دروازه برخورد کرد.

در نهایت نیمه دوم این دیدار نیز با برتری بارسلونا به پایان رسید تا این تیم همچنان در تعقیب رئال مادرید صدر نشین باشد. بارسا با این پیروزی و یک بازی بیشتر نسبت به رقیب دیرینه خود در فاصله ۲ امتیازی مادریدی ها قرار دارد.

 

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *