گران قیمت ترین قاب گوشی آیفون

قاب های گوشی که این روزها با طرح ها و شکل و شمایل متفاوتی وارد بازار می شوند، در میان کاربران از محبوبیت زیادی برخوردار گشته اند.

یکی از گرانترین این قاب ها که به تازگی وارد بازار شده قاب محافظ آیفون است که به نام Gray شهرت یافته و جنس آن تیتانیوم می باشد. این محصول با قیمتی بسیار زیاد حدود 1345 دلار حتی گرانتر از خود پرچم ‌دار جدید اپل، یعنی آیفون X عرضه شده است.

 

گران قیمت ترین قاب گوشی آیفون

بیزنس اینسایدر پایگاه خبری معروف این چنین عنوان کرده است: همانطور که آیفون های اخیر گرانتر از همیشه به بازار عرضه شدند، احتمالا برای بسیاری از کاربران جالب باشد که یک محافظ با کیفیت از جنس تیتانیوم که حتی گرانتر از خود گوشی است، در دسترس آنها قرار بگیرد.

این قاب گران قیمت تازه معرفی شده توسط شرکت گری (Gray) که یک مارک لوکس در سنگاپور به حساب می آید، ساخته شده است. علت گران بودن این محافظ وجود یک بلوک جامد از تیتانیوم و قالب گیری با فرآیند خاص گرمادهی است که یک نمای رنگین کمانی بسیار زیبا به قاب آیفون داده است.

اگرچه این فرآیند بسیار پیچیده برای ساخت یک محافظ ساده تلفن استفاده می شود اما همانطور که می دانید امروزه تک بودن و ظاهر یک محصول از اهمیت زیادی برخوردار است.

نکته جالب توجه در ساخت این محصول این است که شرکت گری همانند آثار هنری فاخر برای هر کدام از آنها به صورت جداگانه شماره ای منحصربفرد در نظر گرفته است.

گران قیمت ترین قاب گوشی آیفون

گران قیمت ترین قاب گوشی آیفون

تانی کال

ویترینو

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *