گرفتن اسکرین شات از استوری دیگران، به آنها اطلاع داده می شود

بار دیگر برنامه محبوب اینستاگرام قصد دارد تا در این پلت فرم، تغییراتی را اعمال نماید تا پیگیری فعالیت کاربران آسانتر شود. به تازگی بود که این برنامه، از قابلیت دیدن زمان آخرین حضور کاربران در پیام های دایرکت رونمایی کرد، حال تصمیم دارد، زمانی که از استوری شخصی، اسکرین شات گرفته می شود، به او اطلاع رسانی شود. در واقع اگر کاربری از یک استوری اسکرین شات بگیرد، در کنار نام او یک ستاره ظاهر می شود که شخص متوجه میشود.

بنابراین درصورتیکه که از استوری دوستانتان اسکرین بگیرید، یک علامت ستاره در مقابل نام شما ظاهر می گردد.

از سوی دیگر اینستاگرام به کاربرانی که این کار را انجام می دهند و عادت به اسکرین شات از استوری دیگران دارند، پیغام هشداری خواهد فرستاد که تنها یکبار این کار را انجام می دهد. بنابراین باید مراقب باشید به دفعات متعدد که این کار را انجام دهید، ممکن است عواقبی برایتان در پی داشته باشد.

با وجود تمام این قابلیت های اعمال شده، راه های وجود دارد تا این پیگیری ها بی نتیجه بماند.

برای مخفی کردن اسکرین شات گرفتن را از استوری می توانید گوشی خود را در حالت پرواز (flight mode) قرار داده و در این حالت اسکرین شات بگیرید. در اینصورت دیگر اینستاگرام نمی تواند بابت آن پیغام هشداری برای شما بفرستد. علاوه بر آن می توانید استوری ها را از وبسایت اینستاگرام  دانلود کنید بدون اینکه دردسری برایتان ایجاد شود. همچنین اگر دستگاه شما از iOS   پشتیبانی می کند می توانید با مراجعه به Story Reposter از این ترفند جلوگیری نمایید.

گفتنیست که این قابلیت جدید در آپدیت های بعدی اینستاگرام در اختیار همه کاربران قرار خواهد گرفت.

تانی کال

ویترینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *