GTA V در سال 2013 تنها برای PS3 و Xbox 360 منتشر شد، اما اکنون بر روی چندین پلتفرم در دسترس است و به یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین بازی‌های تاریخ تبدیل شده است که کماکان به فروش فوق‌العاده‌ی خود ادامه می‌دهد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، پس از عرضه‌ی بازی روی PC بی‌شک بسیاری از طراحان ماد به این فکر آفتادند که عنوانی با چنین پتانسیلِ عظیمی را ارتقا دهند و همین موضوع موجب خلق چندین ماد بسیار جالب و خلاقانه برای بازی شد.

برخی از این مادها بر روی اضافه کردن عناصر جالب به گیم‌پلی تاکید داشتند و برخی دیگر نیز هدفشان ارتقای گرافیک بود. ماد NaturalVision در دسته دوم قرار دارد، مادی که اخیرا نسخه ارتقایافته‌ی آن منتشر شده و به طور حیرت‌انگیزی گرافیک GTA V را ارتقا می‌دهد. طراح این ماد بیش از 1200 ساعت از وقت خود را صرف این پروژه کرده است و نتیجه آن تصاویر خیره‌کننده‌ی زیر شده است:

در نسخه ارتقایافته‌ی ماد NaturalVision شما می‌توانید رنگ‌های محیطی و سیستم نورپردازی بسیار بهتری را مشاهده کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، طراح این ماد برای طراحی آن بیش از 40 ساعت فیلم ویدئویی و صدها عکس را مشاهده کرده و سپس نهایت تلاش خود برای نزدیک کردن گرافیک بازی به فضای واقعی کالیفرنیای جنوبی را انجام داده است.

در آخر اگر مایل هستید که این ماد را به بازی خود اضافه کنید، می‌توانید آنرا در اینجا دانلود کنید. همچنین برای اینکه ارزش این ماد بیشتر دستتان بیاید، ویدئوی زیر را از دست ندهید!

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت FULL HD‌ – دانلود با کیفیت 4K

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *