خانه ورزش اخبار ورزش گزارش/ برانکو نمی خواهد در مشهد بازنده باشد

گزارش/ برانکو نمی خواهد در مشهد بازنده باشد

0

سپاهان امیدوار بود با ناکامی ذوب آهن مقابل پرسپولیس مسیر برای چهارم شدن و کسب سهمیه آسیایی (در صورت قهرمان شدن تراکتورسازی در جام حذفی) هموار شود که این اتفاق تقریبا افتاد.

بازی پرسپولیس – ذوب آهن در حالی برگزار شد که بازیکنان پرسپولیس سه روز بود در تمرینات شرکت نکرده بودند و حتی به اردو هم رفته بودند.

عجیب تر اینکه مسوولان پرسپولیس در جلسه هماهنگی بازی حضور نیافته بودند و برانکو هم به منظور حل و فصل مشکلات و شکستن اعتصاب ترجیح داد زودتر به محل تمرین قبل از بازی برود و در باره حواشی اخیر حرفی نزند که مشکلات را بیشتر کند اما در نهایت اعتصاب نشکست تا پرسپولیس بدون تمرین به مصاف ذوب آهن برود و مقابل این تیم شکست نخورد و تساوی کار ذوب آهن را برای چهارم شدن سخت تر کند.

با این نتیجه بازی استقلال و سپاهان برای ذوب آهن حساس شده و تنها دل خوشی آنها این است که استقلال بتواند سپاهان را شکست دهد تا سبزهای اصفهان، با پیروزی مقابل پدیده در فولاد شهر به جایگاه چهارم برسند.

همچنین بازی پرسپولیس مقابل سیاه جامگان در مشهد هم می تواند در سرنوشت سقوط به لیگ یک یا باقی ماندن صبا و سیاه جامگان در لیگ برتر تاثیر گذار باشد. این در حالی است که این بازی برای پرسپولیس هم از نظر ثبت رکوردهای جدید حایز اهمیت است. ثبت رکورد بهترین قهرمانی در ادوار لیگ و در نهایت یک فصل شکست ناپذیری در بازی های خانگی، آقای گلی مجدد طارمی، بهترین گلساز شدن مسلمان از جمله اتفاقاتی است که برای برانکو و شاگردانش جنبه انگیزشی دارد.

در این میان برانکو قبل از بازی علاوه بر نگرانی بابت ناآمادگی شاگردانش به این موضوع هم فکر می کرد که با توجه به بازی های فشرده اخیر و برگزاری سه بازی مقابل ذوب آهن، سیاه جامگان و الوحده به برخی از نفرات اصلی تیمش استراحت دهد یا نه که در بازی با ذوب آهن، او تقریبا به همه بازی داد. بازی آخر پرسپولیس در مشهد هم می تواند حسن ختام یک فصل خوب در مشهد باشد و برانکو نمی خواهد پرسپولیس با شکست لیگ برتر شانزدهم را به پایان برساند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *