با وجود رسانهای شدن تصمیم Square Enix برای پایان دادن به همکاری با IO Interactive و تلاش این کمپانی برای واگذار کردن استدیو سازنده سری Hitman به یک سرمایه‌گذاری جدید، به نظر می‌رسد این نقطه پایان کار IO با مامور 47 نباشد. گزارش‌هایی به‌تازگی منتشر شده که از توانایی IO Interactive در بازپس گیری لایسنس Hitman و ادامه ساخت فصل دوم جدیدترین نسخه این سری بازی خبر می‌دهند.

بر اساس گزارش منابع وبسایت آلمانی GameStar، این توسعه‌دهنده دانمارکی قادر است پست از جدایی از Square Enix امتیاز فرنچایز Hitman را از این ناشر پس بگیرد.  البته این ادعا کمی عجیب به نظر می‌رسد چرا که اغلب ناشرها هستند که امتیاز IPها را حتی اگر قراری برای کار بر روی آنها در آینده نزدیک نداشته باشند نیز حفظ می‌کنند و آنرا در اختیار دیگری قرار نمی‌دهند.

بر اساس ادعای منابع “قابل اطمینان و معتبر” GameStar و به گزارش پردیس گیم و به نقل از PlaystationUniverse، استدیو IO نه تنها می‌تواند لایسنس Hitman را نزد خود نگه دارد، که هم‌اکنون در میانه راه توسعه قصل دوم Hitman نیز قرار دارد (و آنرا برای عرضه در سال 2018 برنامه‌ریزی کرده) و از همین حالا جستجو برای یافتن یک سرمایه‌گذار جدید را آغاز کرده است.

خوشبختانه به نظر می‌رسد که خوشبینانه‌ترین سناریو ممکن در انتظار این قطع همکاری است. تصمیمی که اگر منجر به پایان کار درخشان IO Interactive بر روی فرنچایز Hitman می‌شد قطعا یکی از بدترین اتفاق‌های صنعت بازی را رقم می‌زد.

در صورت صحت این گزارش دیگر نگرانی برای آینده سری Hitman وجود نخواهد داشت چرا که قطعا سرمایه‌گذاران زیادی آماده هزینه کردن برای فصل دوم این سری بازی هستند و در زمان مناسبت به سراغ این عنوان خواهند آمد.

پردیس گیم

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *