اپل معمولا به عنوان شرکتی شناخته می شود که سعی دارد برنامه هایش را از دید عموم مخفی نگه دارد و در زاستای همین سیاست، کارلوس گوئسترین (Carlos Guestrin)، پروفسور دانشگاه واشنگتن و مدیر بخش آموزش ماشین های اپل، اعلام کرد که این شرکت دفاترش را در شهر سیاتل گسترش خواهد داد:

ما قصد داریم بهترین افرادی را که به آموزش ماشین ها هوش مصنوعی علاقه دارند پیدا کنیم؛ کسانی که با علاقه به این کار مشغول می شوند می توانند علاوه بر نگاهی بلند مدت به عرصه هوش مصنوعی، محصولاتی را به مشتریان ما ارائه دهند که آن ها را متعجب کند و بر آن ها تاثیر بگذارد… سقف آرزو های ما بسیار بلند است و به زودی افراد زیادی را استخدام خواهیم کرد تا بتوانند به سقف بلند آرزو های ما برسند. این اتفاق هیجان انگیز است.

اگر نمی دانستید که تیم کوک و دوستان در سیاتل نیز دفتر دارند، نگران نباشید چرا که شما تنها نیستید. برج Two Union Square که محل این دفتر است حتی نام اپل را در لیست اصلی خودش قرار نداده است. هرچند که بیشتر فعالیت های اپل در عرصه هوش مصنوعی و آموزش ماشین ها در دو طبقه این برج صورت می گیرد و به زودی اپل فضای بیشتری از این ساختمان را در اختیار می گیرد تا بتواند بیش از پیش در این حوزه فعالیت کند. آن ها قصد دارند نیرو های Turi، گروهی فعال در این عرصه که به مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار توسط اپل خریداری شده است، را استخدام کند.

گوئسترین همچنین از پتانسیل بالای شهر سیاتل در عرصه هوش مصنوعی صحب کرد. این شهر که خانه شرکت های بزرگی همچون مایکروسافت و آمازون، مرکز هوش مصنوعی Allen و دانشگاه واشنگتن می باشد، یکی از بهترین شهر ها برای توسعه هوش مصنوعی می باشد. وقتی که از گوئسترین در خصوص برنامه اپل در عرصه هوش مصنوعی پرسیدند، او زیاد شفاف پاسخ نداد اما گفت که اپل برنامه های بلند مدت و کوتاه مودت را به صورت موازی پیگیری می کند تا بتواند بهترین محصولات را در اختیار مشتریان بگذارد.

تکفارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *