همانطور که در خبرهای منتشر شده ی گذشته مطلع شدید، انتظارها در روز چهارشنبه این هفته به پایان می رسد چرا که سامسونگ قصد دارد در این روز به طور رسمی از فبلت پر سر و صدای خود یعنی گلکسی نوت 8 رونمایی کند.

حال اینکه دو روز به تاریخ این رونمایی مانده، در وب سایت آمریکایی سامسونگ به طور تصادفی و کوتاه مدت یک صفحه دیده شده که صفحه خرید نسخه آنلاک ( بدون محدودیت اپراتور ) این گوشی در دسترس قرار گرفته شده است. البته این صفحه سریعا از دسترس خارج شده اما اسکرین شات های آن در فضای مجازی به نمایش گذاشته شده است که در واقع نسخه 64 گیگا بایتی با شماره مدل SM-950UZKAXAA را نشان می دهد.

گلکسی نوت 8

گلکسی نوت 8

گفتنیست نسخه آنلاک گلکسی نوت 8 به طور همزمان با مدل های محدود به اپراتور خود عرضه می شود.

در این تصویر منتشر شده تنها حافظه داخلی و شماره مدل ذکر شده و متاسفانه اطلاعات دیگری همانند قیمت دستگاه در دست نیست. بر طبق گفته بسیاری منابع برخلاف پرچمداران گذشته سامسونگ، از این پس نسخه آنلاک به طور همزمان با دستگاه های محدود به اپراتور وارد بازار خواهند شد.

دو روز بیشتر تا عرضه گلکسی نوت 8 نمانده و این نسخه هوشمند سامسونگ به همراه دوربین دوگانه قدرتمندش رونمایی خواهد شد تا مشخصات و امکانات واقعی آن به طور کامل مشخص شود.

ویترینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *