گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس در MWC 2017 رونمایی نشدند اما سامسونگ به منظور عذرخواهی از مشتریان به خاطر اتفاقات مربوط به نوت 7، در جریان مراسم اسکار، تبلیغ تلویزیونی 300 ثانیه‌ای را پخش کرد که مراحل بازرسی و تست جدید گوشی‌های این کمپانی را به نمایش گذاشته است.

با وجود انبوه گوشی‌های هوشمند رونمایی شده در جریان کنگره جهانی موبایل از جمله ال جی G6،هواوی P10 و P10 پلاس، اکسپریا XZ پریمیوم و بلک بری KeyOne، همچنان جای خالی گلکسی S8 احساس می‌شود.

تبلیغ جدید سامسونگ و آماده سازی فضا برای رونمایی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس

تاکید این تبلیغ بر روی اهمیت یافتن موضوع کنترل کیفیت در محصولات سامسونگ است و اینکه بااقدامات امنیتی چند لایه‌ای و چندین بار چک کردن باتری، گوشی‌های آینده منفجر نخواهند شد!

عنوان این ویدئو یک جمله جالب بود: کیفیت، میراث ما و اولویت ما است. تست سقوط، تست آب و تست خم شدن از جمله آزمایشات انجام گرفته جهت کنترل کیفیت هستند که در این ویدئو به نمایش درآمده‌اند.

ضربه کاری انفجارهای نوت 7 به برند سامسونگ علت ساخت این تبلیغات جدید برای جبران مافات است. سامسونگ ماه آینده گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس را رونمایی خواهد کرد و تا آن زمان باید بسترهای لازم برای آرام کردن ذهن مشتریان فراهم گردد.

انبوهی از گوشی‌ها به فروش خواهد رسید؛ اما آیا مشتریان باز هم به این کره‌ای غول‌پیکر اعتماد خواهند کرد؟ تبلیغات جدید گامی در جهت به دست آوردن اعتماد مشتریان است که در حقیقت نگرانی سامسونگ از این موضوع را نیز نشان می‌دهند.

گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس در تاریخ 29 مارس در نیویورک رونمایی خواهند شد. این گوشی دارای کلیدهای نرم خواهد بود که همچون کلیدهای مجازی هستند. گلکسی S8 دارای باتری مشابه نوت 7 خواهد بود که توسط یک تامین کننده ژاپنی آماده شده‌اند.

هوش مصنوعی Bixby AI، رم 6 گیگابایت، صفحه نمایش بزرگتر و احتمالا یک قلم S-Pen از جمله ویژگی‌های پرچمدار جدید سامسونگ هستند.

اسکنر عنبیه چشم، صفحه نمایش بی‌نهایت، جک هدفون 3.5 میلی متری یا هدفون‌های وایرلس، تشخیص بصری متن و قابلیت جستجوی آیتم، صفحه نمایش آمولد، تکنولوژی مشابه تاچ سه بعدی وقیمت نجومی 1000 دلاری نیز در میان ویژگی‌های که در شایعات آمده‌اند، مشاهده می‌شوند.

هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *