خانه ورزش اخبار ورزش گوئریرو: هنوز دورتموند را به پاریسن ژرمن ترجیح می دهم

گوئریرو: هنوز دورتموند را به پاریسن ژرمن ترجیح می دهم

0

رافائل گوئریرو مدافع-هافبک ۲۳ ساله پرتغالی قبل از آغاز یورو ۲۰۱۶ و در حالی که پیشنهادهای مختلف داشت تصمیم گرفت به دورتموند بپیوندد و از پیوستن به پاریسن ژرمن چشم پوشی کند. گوئریرو در مصاحبه با نشریه کیکر گفت:

حتی اگر پاریسن ژرمن در سطح بالاتری باشد و من را به سطحی دیگر هم می برد فکر نمی کنم که آنجا فرصت بازی کافی نصیبم می شد. می دانستم که در دورتموند می توانم پیشرفت کنم و می دانستم بازیکنان خوب و جوان زیادی در این تیم حضور دارند. دورتموند یک توقفگاه عالی برای من است و امیدوارم برای مدت زمان طولانی اینجا بمانم. شیوه بازی دورتموند را دوست دارم و ما با توپ زیاد کار می کنیم، بازی ما به گونه ای نیست که توپ را بلند به جلو ارسال کنیم و بعد دنبال آن بدویم. ما تیم بسیار خوبی داریم چون توانسته ایم مقابل رئال مادرید و دیگر تیم های بزرگ به خوبی ایستادگی کنیم.

گوئریرو تاکنون چندین هفته را به دلیل مصدومیت از ترکیب دورتموند به دور مانده اما با این وجود در ۲۲ بازی برای این تیم به میدان رفته و موفق به زدن ۵ گل و ارسال ۷ پاس گل شده است. گوئریرو تابستان ۲۰۱۶ با انتقالی ۱۲ میلیون یورویی از لورین به دورتموند پیوست.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *