خانه ورزش اخبار ورزش گواردیولا: آگوئرو یک اسطوره است

گواردیولا: آگوئرو یک اسطوره است

0

گواردیولا: آگوئرو یک اسطوره است

پپ گواردیولا پس از پیروزی ۲-۴ تیمش مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان که با گلزنی سرخیو آگوئرو و تبدیل شدن او به بهترین گلزن تاریخ منچسترسیتی همراه شد به تمجید از این بازیکن آرژانتینی پرداخت.

گواردیولا پس از بازی به BT Sport گفت:

از اینکه صعود کردیم خیلی خوشحالیم. نباید انتظار داشته باشیم که مقابل ناپولی برای ۹۰ دقیقه بازی را کنترل کنیم. مهمترین نکته واکنش ما به شروع درخشان ناپولی بود و برای همین خیلی خوشحالم. حالا باید سعی کنیم صدرنشین را قطعی کنیم تا بتوانیم روی لیگ برتر تمرکز کنیم. پیروزی بسیار مهمی در خانه صدرنشین سری آ کسب کردیم. می خواهم تا آخر با بازیکنانم بجنگم.

کسب دو پیروزی مقابل ناپولی واقعا فوق العاده است. من عاشق سبک بازی آن ها هستم. به تیمم افتخار می کنم. سبک بازی آن ها به ما شبیه است. ناپولی در ۲۰ دقیقه اول ما را نابود کرد اما از واکنش شاگردانم خیلی خوشحالم.

گواردیولا درباره رکوردشکنی سرخیو آگوئرو گفت:

این رکورد بزرگی برای آگوئرو است. او اسطوره منچسترسیتی محسوب می شود. او باید از این دستاوردش لذت ببرد. او در ورزشگاه و شرایط خوبی گل رکوردشکنش را بثمر رساند. در یک بازی سخت و مهم خارج از خانه در لیگ قهرمانان توانست گل مهمی بزند و رکوردشکنی کند. برای منچسترسیتی داشتن بازیکنی چون آگوئرو شگفت انگیز است.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *