خانه ورزش اخبار ورزش گواردیولا: شایسته نتیجه بهتری بودیم؛ کسب سهمیه به عملکردمان در بازی های خانگی بستگی دارد

گواردیولا: شایسته نتیجه بهتری بودیم؛ کسب سهمیه به عملکردمان در بازی های خانگی بستگی دارد

0

پپ گواردیولا پس از تساوی ۲-۲ منچسترسیتی مقابل میدلزبورو با تاکید بر اینکه تیمش شایسته پیروزی بوده عنوان کرد نتایج بازی های خانگی پیشرو جایگاه نهایی این تیم در جدول را مشخص خواهد کرد.

گواردیولا پس از بازی به نقل از Sky Sports به خبرنگاران گفت:

سه بازی خانگی در پیش داریم و عملکرد مان در اتحاد رتبه نهایی ما در جدول را مشخص خواهد کرد. این سه بازی مشخص می کنند شایسته صعود به لیگ قهرمانان هستیم یا خیر. فکر می کنم تکلیف تیم های صعود کننده به لیگ قهرمانان در هفته پایانی فصل مشخص می شود. بازی های سختی در پیش داریم. البته دیگر رقیبان هم بازی های سختی دارند و باید بازی به بازی پیش برویم.

در نیمه اول نتوانستیم ضد حملات میدلزبورو را کنترل کنیم اما در نیمه دوم بهتر کار کردیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم اما بازی مقابل میدلزبورو که برای بقا می جنگد آسان نیست. قطعا شایسته پیروزی بودیم. تیم حریف در نیمه دوم تنها دو بار از خط میانه زمین رد شد. ما در نیمه دوم خیلی بهتر از آن ها بودیم. در نهایت یک امتیاز گرفتیم و این شاید در پایان فصل تعیین کننده باشد. شکی نسبت به شخصیت تیم ما وجود ندارد. بازیکنان ما در طول فصل شخصیت خود را نشان دادند و گل لحظات پایانی این را بار دیگر نشان داد.

از عملکرد ژسوس راضی هستم اما او به زمان نیاز دارد. گابریل سه ماه مصدوم بود و تنها در ۴ جلسه تمرینی گروهی شرکت کرده است. می خواستم تنها ۶۰ دقیقه به او بازی دهم اما اتفاقات بازی باعث شد تا آخر در زمین بماند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *