خانه ورزش اخبار ورزش گواردیولا: میراث رانیری در لسترسیتی در یادها می ماند؛ شیخ منصور از عملکرد ما راضی است

گواردیولا: میراث رانیری در لسترسیتی در یادها می ماند؛ شیخ منصور از عملکرد ما راضی است

0

سرمربی منچسترسیتی اذعان کرده از برکناری کلودیو رانیری از لسترسیتی متعجب شده است.

به گزارش وبسایت نود، پپ گواردیولا در نشست خبری امروز خود ضمن ابراز شگفتی از برکناری کلودیو رانیری از مربیگری لسترسیتی تاکید کرد میراث این مربی ایتالیایی در این باشگاه برای همیشه در یادها باقی خواهد ماند.

گواردیولا به نقل از fourfourtwo به خبرنگاران گفته:

از برکناری رانیری متعجب شدم اما شب گذشته در بازی با لیورپول میراث او را دیدیم. لستر فوق العاده بازی کرد و این میراث کلودیو است. قهرمانی لستر در لیگ برتر برای همیشه در تاریخ باقی می ماند. ۵۰ سال دیگر مردم همچنان درباره قهرمانی لستر با این بازیکنان صحبت خواهند کرد. بهترین میراث رانیری این است که در نخستین بازی پس از رفتن او همانند فصل گذشته بازی کردند. رانیری خیلی زود شغل جدیدی پیدا خواهد کرد و باز هم عملکرد خوبی خواهد داشت.

گواردیولا همچنین درباره سفر کوتاه تیمش به ابوظبی پس از بازی با موناکو گفت:

سفر کوتاه اما خوبی بود. ما زیر نور آفتاب تمرین کردیم و ذهن مان را خالی کردیم. من به طور مداوم با خالدون المبارک (رییس منچسترسیتی) صحبت می کنم اما در این سفر برای اولین بار با شیخ منصور دیدار کردم. ملاقات خوبی داشتیم و از اینکه او در جریان همه چیز است تحت تاثیر قرار گرفتم. او همه بازی ها را می بیند و از عملکرد تیم خوشحال است. او می داند ما تا آخر فصل می جنگیم. مهم بود که مالک باشگاه را بشناسیم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *