خانه ورزش اخبار ورزش گواردیولا: در نیمه دوم گلزنی را فراموش کرده بودیم؛ رابطه خیلی خوبی با آگوئرو دارم

گواردیولا: در نیمه دوم گلزنی را فراموش کرده بودیم؛ رابطه خیلی خوبی با آگوئرو دارم

0

پپ گواردیولا پس از پیروزی ۰-۲ منچسترسیتی مقابل ساندرلند و کسب چهارمین پیروزی متوالی در لیگ برتر ضمن ابراز خوشحالی از نتیجه تیمش از اینکه شاگردانش در نیمه دوم به جای گلزنی به دنبال حفظ نتیجه بودند انتقاد کرد.

گواردیولا پس از بازی به شبکه Sky Sports گفت:

خوشحالیم چون خوب بازی کردیم. در دقایق ابتدایی کارمان سخت بود البته انتظار شروع هجومی و پر فشار ساندرلند را داشتیم. در زمان خوبی به گل رسیدیم و این گل به کمک کرد تا در نیمه دوم واقعا خوب بازی کنیم. البته در ۳۰ دقیقه پایانی برای گلزنی بازی نکردیم. ما برای کنترل کردن بازی کردیم که چیز خوبی است اما ترجیح می دهم این را در ۱۰ یا ۵ دقیقه پایانی بازی انجام دهیم. دوست ندارم با پاسکاری در اطراف محوطه جریمه مان از نتیجه محافظت کنیم. ممکن بود وضعیت دشوار شود چون ساندرلند روی ضربات آزاد و توپ های بلند خیلی خطرناک بود.

بهترین کار برای حفظ نتیجه پاسکاری است اما این کار را تنها زمانی که نتیجه ۳-۰ است و یا در ۱۰ دقیقه پایانی بازی باید انجام داد در حالیکه ما پس از گل دوم شروع به پاسکاری برای حفظ نتیجه کردیم. اگر گل سوم و یا چهارم را زده بودیم شرایط فرق می کرد اما زمانی که اختلاف تنها دو گل است این کار بسیار ریسک دارد. اگر آن ها در هر دقیقه ای به گل می رسیدند شرایط خطرناک می شد. باید این شرایط را بهتر مدیریت کنیم.

من از ابتدای کار از عملکرد آگوئرو راضی بودم. می دانم زمانی که بازیکن بزرگی بازی نکند اینگونه بحث ها شکل می گیرد و برای همه سوال پیش می آید اما رابطه عالی با سرخیو دارم و از ابتدای فصل با هم روراست بودیم. زمانی که ژسوس وارد ترکیب شد من به آگوئرو گفتم که تیم خوب بازی می کند و نمی خواهم به ترکیب دست بزنم اما قطعا در آینده این دو باید در کنار هم بازی کنند. گل های آگوئرو برای ما خیلی مهم هستند. او در این بازی هم واقعا درخشان بود و به ما کمک زیادی کرد.

برنامه نود

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *