مدیر عامل استودیو بازی‌سازی Guerrilla Games آقای هرمن هولست می‌گوید خیلی زود است که در مورد آینده فرنچایز Killzone صحبت شود.

Guerrilla Games در ساخت عنوان جدید Horizon Zero Dawn کاملا موفق عمل کرد اما برای این استودیو همه چیز از فرنچایز Killzone شروع شد. خیلی از طرفداران کنجکاو هستند بدانند که آیا این استودیو هلندی برنامه‌ای برای ساخت عنوان جدیدی از این سری دارد و در حالی که Guerrilla همچنان به این سری علاقه‌مند است اما در این لحظه نمی‌تواند در مورد آینده آن صحبت کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، هولست در مصاحبه اخیر خود در این رابطه صحبت کرده است. ایشان در پاسخ به سوالی در مورد نگرانی طرفداران از برنامه‌های آینده Guerrilla پس از موفقیت Horizon Zero Dawn گفت: “از من در توییتر و کانال‌های اجتماعی دیگر بسیار در این مورد سوال می‌شود.”

“واقعا باعث دلگرمی است که چنین اشتیاقی را از سوی جامعه طرفداران وفادار سری Killzone می‌بینیم. در مورد فرنچایز و دنیایی صحبت می‌کنیم که ما همچنان در Guerrilla مشتاقانه دوستش داریم. کار بر روی چیزی کاملا متفاوت در این شرایط اصلا راحت نبوده است. خواه ناخواه ما از این سری فاصله گرفته‌ایم و خیلی زود است که در مورد آن صحبت کنیم. همه چیزی که می‌توانم بگویم این است که ما همیشه دنیای Killzone را دوست داشتیم و همچنان به سری Killzone عشق می‌ورزیم. در این شور و اشتیاق نسبت به این بازی با طرفداران بسیارمان مشترک هستیم.”

اولین Killzone در سال 2004 بر روی PlayStation 2 و دنباله آن، Killzone 2، سال 2009 بر روی PS3 و Killzone 3 نیز دو سال بعد بر روی همین کنسول عرضه شد. آخرین نسخه این سری Killzone Shadow Fall نام داشت که در نوامبر 2013 بر روی PS4 منتشر شد و تنها بخاطر گرافیک بالا و بخش چندنفره مورد توجه قرار گرفت.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *