Activision و Bungie امروز طی یک بیانیه اعلام کردند که تجربه نسخه PC عنوان Destiny 2 در فاز بتا برای عموم علاقه‌مندان از 29 تا 31 آگوست (سه‌شنبه، ۷ شهریور ۱۳۹۶ تا پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۶) از طریق Battle.net امکان‌پذیر خواهد بود. بازیکنانی که Destiny 2 را پیش‌خرید کرده باشند 24 ساعت زودتر از تاریخ اعلام شده به این نسخه دسترسی پیدا خواهند کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTech، بتا عمومی Destiny 2 بر روی کنسول‌ها در ماه جولای برگزار شد. این بازی ششم سپتامبر (چهارشنبه، ۱۵ شهریور ۱۳۹۶) بر روی PlayStation 4 و Xbox One و بیست و چهارم اکتبر (سه‌شنبه، ۲ آبان ۱۳۹۶) بر روی PC عرضه خواهد شد.

به مناسبت اعلام این خبر شرکت NVIDIA ، که در ساخت نسخه PC بازی با Bungie و Activision همکاری می‌کند، ضمن اعلام سیستم مورد نیاز نسخه بتا همچنین تریلری از این نسخه با کیفیت 4K و به‌صورت 60 در ثانیه نیز منتشر شد که در ادامه می‌توانید آنرا مشاهده و دریافت نمایید.

NVIDIA اعلام کرده است که تا قبل از شروع بتا عمومی Destiny 2 بر روی PC درایور مخصوص این عنوان جهت بهینه‌سازی اجرای بر روی گرافیک‌های خود را منتشر خواهد کرد.

حداقل سیستم مورد نیاز:

  پردازنده: Intel i3-3250 | AMD FX-4350 یا مدل‌های هم رده این پردازنده‌ها
  کارت گرافیک: GeForce GTX 660 | GeForce GTX 1050
  میزان حافظه مورد نیاز: 6GB

  سیستم پیشنهادی:

پردازنده: Intel i5-2400 | AMD Ryzen R5 1600X یا مدل‌های هم رده این پردازنده‌ها
کارت گرافیک: GeForce GTX 970 | GeForce GTX 1060
  میزان حافظه مورد نیاز:: 8GB

……

دانلود ویدئو

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *