«گی‌یرمو دل تورو» اکشن Zanbato را می‌سازد

«گی‌یرمو دل تورو» فیلمساز برنده‌ی اسکار «شکل آب» (The Shape of Water) آماده می‌شود تا فیلم «پینوکیو» را برای نت‌فلیکس به تولید برساند، اما در همین حین برای نویسندگی و کارگردانی «زانباتو» (Zanbato) با استودیوی پارامونت و «بد ربات» جی. جی ایبرامز قراردادی به منعقد کرد.

اطلاعاتی از داستان فیلم به صورت رسمی منتشر نشده اما طبق اعلام منابع نزدیک به پروژه، «زانباتو» در مورد دختر جوانی ۱۰ تا ۱۵ ساله است که مانند شخصیت‌های فیلم «آلیتا: فرشته‌ی جنگ» در مبارزه مهارت‌های زیادی دارد. این شخصیت را یک «نینجا» توصیف کرده‌اند اما خود دل تورو در صفحه‌ی توئیترش تأکید می‌کند که قهرمان فیلم یک نینجا نیست.

«زانباتو» یکی از چندین پروژه‌ی در حال توسعه توسط دل تورو است اما صرف نظر از زمان اکران آن، ایده‌ی همکاری این فیلمساز با ایبرامز در ژانر مفرح اکشن هر هواداری را هیجان‌زده می‌کند. دل تورو با «شکل آب» برنده‌ی اسکار بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شد و در بخش بهترین فیلمنامه‌ی اریجینال به همراه «ونسا تیلور» نامزد دریافت این جایزه بود. این فیلم با بازی «سالی هاکینز»، «مایکل شنان»، «ریچارد جنکینز»، «اکتاویا اسپنسر» و «داگ جونز» نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. دل تورو پیش از این فیلم با «هزارتوی پن» (Pan’s Labyrinth) در سال ۲۰۰۶ نامزد اسکار شده بود.

دل تورو علاوه بر این تهیه‌کنندگی دو فیلم «شاخ گوزن» (Antlers) به کارگردانی «اسکات کوپر» برای فاکس سرچ‌لایت، و «داستان‌های ترسناک برای روایت در تاریکی» (Scary Stories to Tell in the Dark) برای استودیوی CBS را برعهده دارد. او همچنین به عنوان تهیه‌کننده در سریال (Carnival Row) شبکه‌ی آمازون با بازی «ارلاندو بلوم» و «کارا دلوین» فعالیت می‌کند.

ایبرامز در حال حاضر مراحل پس از تولید «جنگ ستارگان: اپیزود نهم» را سپری می‌کند که برای اکران در ۲۰ دسامبر در نظر گرفته شده است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *