«یوان مک‌گرگور» به دنباله فیلم «درخشش» ملحق شد

استودیوی برادران وارنر با «یوان مک‌گرگور» وارد مذاکره شد تا او در فیلم «دکتر اسلیپ»، دنباله فیلم «درخشش» (The Shining) به کارگردانی «استنلی کوبریک» در نقش بزرگسالی «دنی تورنس» بازی کند. استودیو پس از موفقیت فیلم «آن» که به مانند «درخشش» بر اساس کتابی به قلم «استیون کینگ» ساخته شد، فرایند تولید این فیلم را تسریع بخشیده است. استودیو در ابتدا «مایک فلنگان» را برای روایت زندگی دنی که همچون پدرش باید در سنین چهل سالگی با خشم و الکل مبارزه کند برگزیده است. فلنگان فیلمنامه‌ای که اولین بار توسط «آکیوا گولدمن» از کتاب اقتباس شده را بازنویسی کرده و به همراه «ترور میسی» تهیه‌کنندگی اثر را هم برعهده دارد.

دنی که در سنین بزرگسالی هنوز از حوادث «هتل اورلوک» در عذاب است، به بازتابی از پدر قاتل خویش مبدل شده و مثل او نه ‌توان کنترل خشم خود را دارد و نه می‌تواند دست از نوشیدن بردارد. این تلخی زندگی او ادامه پیدا می‌کند تا روزی که با استفاده از استعدادش به بیماری در حال مرگ یاری می‌رساند و رفته رفته از الکل دور می‌شود و ارتباطی ذهنی با دختر جوانی که استعدادی شبیه او دارد برقرار می‌کند.

فیلم کلاسیک «درخشش» کوبریک در سال ۱۹۸۰ با بازی «جک نیکلسون»، «شلی دووال»، «دنی لوید»، و «اسکاتمن کروترز» برای برادران وارنر ساخته شد. مک‌گرگور پس از این فیلم باید در «کریستوفر رابین» برای دیزنی مقابل دوربین قرار بگیرد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *