یونیورسال به دنبال بازسازی دنیای سینمایی Dark Universe

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که دنیای سینمایی Dark Universe هنوز به پایان راه نرسیده و طبق گفته نویسنده یکی از پروژه‌های این مجموعه که اکنون از آن جدا شده است، یونیورسال به‌دنبال احیای این دنیای سینمایی است. در مصاحبه با وب‌سایت دیجیتالی‌اسپای، اد سلیمان، نویسنده فیلم Invisible Man (مرد نامرئی)، اعلام کرد که به علت اختلاف عقیده‌های متعدد، او دیگر کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده ندارد. سلیمان گفت:

یونیورسال و من ایده‌های مختلفی را برای ساخت این فیلم داشتیم. ما در مورد اینکه چه مفاهیم و چیزهایی را می‌خواهیم در فیلم استفاده کنیم فکر کردیم ولی در نهایت شرایط به گونه‌ای پیش رفت که من، مجبور بودم خواسته‌های آن‌ها را اجرا کنم.

سلیمان در ادامه خاطر نشان کرد که یونیورسال پس از شکست دنیای سینمایی Dark Universe، به دنبال احیا و بازسازی این دنیای سینمایی است. او گفت:

من فکر می‌کنم که یونیورسال در حال بررسی این موضوع است که چه کاری باید در دنیای سینمایی Dark Universe انجام دهند و برنامه و هدف واقعی آن‌ها برای این دنیا چیست؟ من فکر می‌کنم که آن‌ها این مجموعه را بازسازی، احیا و مجددا راه اندازی خواهند کرد که احتمالا نتیجه خوبی خواهد داد.

در ماه آبان امسال، الکس کورتزمن و کریس مورگان از دنیای سینمایی Dark Universe جدا شدند. کورتزمن کارگردانی فیلم The Mummy (مومیایی) را بر عهده داشته است و همچنین به‌همراه مورگان به‌عنوان تهیه کننده نیز در این فیلم حضور داشت. پس از آن مشخص شد که وضعیت این دنیای سینمایی چندان مساعد نیست و احتمالا این دنیای سینمایی به‌زودی به کار خود پایان خواهد داد. پس از شکست فیلم The Mummy، یونیورسال ساخت فیلم Bride of Frankenstein (عروس فرانکنشتاین) به کارگردانی بیل کاندن، را تا زمان نامشخصی عقب انداخته است.

تانی کال

برگرفته از IGN

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *