یکی از 10 بازی پرفروش موبایل با همکاری پارامونت پیکچرز وارد دنیای سینما می‎شود

پارامونت پیکچرز با همکاری آکیوا گلدزمن از کمپانی «وید رود پیکچرز»، برای کارگردانی فیلم «Monument Valley»، انیمیشن‎ساز و کارگردان، «پاتریک آزبورن» را در نظر گرفته‎اند، و امیدوارند بتوانند این فیلم لایو‎اکشن و CG (استفاده از شبیه ساز کامپیوتری) را بر اساس بازی شرکت بین المللی «Ustwo» عرضه کنند. «پاتریک آزبورن» برنده جایزه اسکار بهترین فیلم انیمیشن متحرک برای فیلم «Feast» است، و در حال حاضر کارگردانی فیلم‎های «Nimona» برای کمپانی فاکس را بر عهده دارد.

این بازی موبایل شما را وارد یک فضای سورئال می‎کند، که قوانین زمان و مکان در آن جریان ندارد. چشم‎انداز و مناظر آن بر اساس معماری موریس اشر طراحی شده است. مناظری که به نظر غیرممکن می‌رسند و به نوعی مفهوم بی‌نهایت را تداعی می‌کنند. در این بازی، شخصیت بازیکن پرنسس ایدا در مارپیچ‌هایی دارای خطای دید و شی غیرممکن سفر می‌کند که به عنوان هندسه مقدس در بازی معرفی شده. این فیلم لایو اکشن شخصیت‎ها را به دنیای خارق‎العاده و پیچیده‎ی بازی وارد می‏‎کند.

آکیوا گلدزمن، «الیزابت راپوزو» مدیر اجرایی پارامونت پیکچرز و «گرگ لسانز» مدیر اجرایی «وید رود پیکچرز» پس از مشورت با یکدیگر باید یک فیلمنامه نویس برای همکاری با «پاتریک آزبورن» انتخاب کنند. وی می‎گوید:

این بازی یکی از تجربه های متفاوت است، به نوبه خود یک مدیتیشن است و بازی ساده‎ایست که معنای تاریخی فراوانی دارد. من مفتخرم تا قلمرو پادشاهی مرموز ایدا را در دست بگیرم، و در جهان او بازی کنم، جهانی با معماری که به نظر غیرممکن می‌رسد، و همه چیز متفاوت است. من هیجان‎زده هستم تا این دنیای منحصر به فرد را با کمپانی‎های با خوش ذوقی مانند «Paramount» و «Weed Road» به صحنه بیاورم.

«دن گری» رئیس شرکت بازی سازی «Ustwo» می‎گوید:

چهار سال از اولین روزی که «Monument Valley» را منتشر کرده‎ایم گذشته است و منتظر فرصتی عالی برای وارد کردن این دنیای زیبا و غیر ممکن به سینما هستیم. ما فوق العاده خوشحالیم که قرار است با کمپانی‎های خلاق «پارامونت» و «وید رود» همکاری کنیم تا مفهوم این بازی را به رسانه‎های دیگر وارد کنیم.

این بازی بیش از 160 میلیون بار در سراسر جهان دانلود شده است. جوایز این بازی شامل: جایزه طراحی اپل در سال 2014، بازی برتر سال iPad، دو جایزه BAFTA به عنوان بهترین بازی بریتانیا و بهترین بازی دستی است.

فرانک آندروود، شخصیت اصلی سریال «خانه پوشالی»  با بازی کوین اسپیسی، در فصل سوم این سریال در حال بازی با «Monument Valley» است. در نتیجه نمایش این بازی در سریال، این بازی در فروشگاه آیتونز در بین ۱۰ بازی پرفروش قرار گرفت و در گوگل پلی هم به رده‌ی سوم پرفروش‌ترین برنامه‌ها رسید.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *