ﭘﯿﺶﺑﯿﻨﯽ یک افتتاحیه 100 میلیون دلاری برای Thor: Ragnarok
ﭘﯿﺶﺑﯿﻨﯽﻫﺎ برای فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) نوید یک افتتاحیه آمریکایی ۱۰۰ میلیون دلاری را می دهند. مارول استودیو کمتر از دو هفته تا شروع اکران این فیلم فاصله دارد، و تمام نشانه ها خبر از یک موفقیت دیگر می دهند. سومین قسمت از مجموعه فیلم Thor به لطف بینش متفاوت کارگردانش ﺗﺎﯾﮑﺎ ﻭﯾﺘﯿﺘﯽ (ﺁﻧﭽﻪ ﺩﺭ ﺳﺎﯾﻪﻫﺎ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﯽﺩﻫﯿﻢ) فضای متفاوتی نسبت به فیلم های قبلی دارد، این بـار ثور خدای رعد تنها نیست و قرار است در ماجراجویی تازه اش با هالک (با نقش آفرینی Mark Ruffalo) همراه شود.مارول اکنون هفته هاست که مشغول تبلیغ این فیلم است و تیم بازاریابی تا زمان شروع اکران هم به کـار خودشان ادامه خواهد داد. نام Ragnarok این روزها همه جا شنیده می شوند، از شبکه های اجتماعی توییتر و اینستاگرام گرفته تا سایت های خبری مختلف؛ بنابراین مارول در کار خودش تا اینجا موفق عمل کرده است بطوری که پیش از این ﭘﯿﺶﺑﯿﻨﯽﻫﺎ خبر از یک افتتاحیه ۹۰ میلیون دلاری برای Thor: Ragnarok داده بودند، اما حالا فروش بالای ۱۰۰ میلیون دلـار از این فیلم انتظار می رود.

حال طبق تازه ترین گزارش منتشر شده از سوی وبسایت Variety فیلم Thor: Ragnarok اگر طبق انتظارها عمل کنـد در سه روز نخست اکرانش بیشتر از ۱۰۰ میلیون دلـار خواهد فروخت. این رقم طبق تازه ترین بررسیﻫﺎ اعلام شده است. ۱۰۰ میلیون دلار رقمی است که به فیلم جدید نسبت به دو قسمت قبلی برتری می دهد؛ اولین قسمت که در سال ۲۰۱۱ اکران شد، طی سه روز آغاز اکرانش ۶۶ میلیون دلار فروخت و در نهایت به مجموع فروش ۱۸۱ میلیون دلاری رسید [در خاک آمریکای شمالی]، قسمت دوم در سال ۲۰۱۳ با یک افتتاحیه ۸۵ میلیون دلاری کار خودش را آغاز کرد، و در نهایت به مجموع فروش داخلی ۲۰۶٫۳ میلیون دلاری رسید. دو فیلم نخست به ترتیب در سراسر جهان ۴۴۹٫۳ و ۶۴۴٫۵ میلیون دلار فروختند. حال Ragnarok با فروش بالای ۱۰۰ میلیون دلاری می تواند رکورد فیلم های قبلی را براحتی بزند!

راگناروک هشتمین فیلم از دنیای سینمایی مارول خواهد بود که در افتتاحیه بیشتر از ۱۰۰ میلیون دلار می فروشد، و می تواند در کنار بزرگان فرانچایز برای خودش جایی باز کنـد. بد نیست بدانید بدون توجه به Avengers که قسمت نخست آن در افتتاحیه ۲۰۷ میلیون دلار فروخت، سری فیلم های Iron Man (مرد آهنی)، Captain America (کاپیتان آمریکا)، Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) و Spider-Man (مرد عنکبوتی) همه افتتاحیه بالای ۱۰۰ میلیونی را تجربه کرده اند و حالا Thor هم اگر خوش شانس باشد می تواند به جمع دوستانش بپیوندد.

علاوه بر آن، اگر Ragnarok واقعا در افتتاحیه ۱۰۰ میلیون دلار بفروشد، می تواند به مارول استودیوز کمک کند تا یک رکورد تازه از خودش جا بگذارد؛ در این حالت ۲۰۱۷ می شود اولین سالی که تمام فیلم های دنیای سینمایی مارول در آن با افتتاحیه بیشتر از ۱۰۰ میلیون دلاری کار خودشان را آغاز کرده اند. فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان جلد ۲) که ماه می اکران شد در افتتاحیه ۱۴۶٫۵ میلیون دلار فروخت، اولین فیلم انفرادی اسپیدی،Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) هم در افتتاحیه ۱۱۷ میلیون دلار بدست آورد.

مـا به لطف خلاصه داستان های رسمی منتشر شده، از ماجراهای فیلم باخبر هستیم و می دانیم کـه ثور این بار وارد چه ماجرایی شده است. در این قسمت شاهد حضور هالک خواهیم بود که در کنار ثور و برادرش لوکی قرار می گیرد، در این میان یک شخصیت جدید به فیلم می پیوندد که والکری نام دارد و از متحدان ثور، هالک و لوکی خواهد بود. در Ragnarok ما با هلای پلید آشنا می شویم که برای نابودی و تصاحب آسگارد تلاش می کند، او قصد دارد این تمدن را با خاک یکسان کند و آن را از نو با ایده های خودش بسازد! بنابراین ثور که چکش قدرتمندش ﻣﯿﻮﻟﻨﯿﺮ (Mjolnir) را از دست داده و در گوشه ای از جهان اسیر شده، باید با تیم جدیدش – که شامل دوست و همکار قدیمی خودش بروس بنر/هالک (با نقش آفرینی Mark Ruffalo)، تازه وارد والکری (Tessa Thompson) و نیز برادر همواره دشمن او لوکی (Tom Hiddleston) می شود – همراه شود و از تمام نیروی خودش استفاده کند تا در نهایت هلای پلید را شکست دهد.

در انتها باید اشاره کنیم که اکران Thor: Ragnarok قرار است از سوم نوامبر ۲۰۱۷ مصادف با جمعه ۱۲ آبان ماه آغاز شود.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *