ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽ افتتاحیه بین المللی 325 میلیون دلاری برای Justice League

طبق تازه ترین ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽها، فیلم سینمایی Justice League (لیگ عدالت) به کارگردانی زک اسنایدر قرار است طی اولین تعطیلات آخرهفته اکران خودش به فروش بین المللی ۳۲۵ تا ۳۵۵ میلیون دلاری دست یابد که رقم خوبی محسوب می شود. فیلم های قبلی ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺳﯿﻨﻤﺎﯾﯽ ﺩﯼﺳﯽ (با عنوان غیررسمی DCEU) پیش از این ثابت کرده اند که پتانسیل پرفروش بودن را دارند، حتی اگر مورد انتقاد قرار بگیرند و با نظرات منفی روبرو شوند. مثلا اولین فیلم که Man Of Steel (مرد پولادین) نام داشت و آغاز این دنیای سینمایی بود با فروش ۶۶۸,۰ میلیون دلاری گیشه را ترک کرد، دومین فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت) ۸۷۳,۲ میلیون دلار فروخت، و سومین فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) نیز در باکس آفیس بین المللی ۷۴۵,۶ میلیون دلار برای استودیو به ارمغان آورد، این در حالی بود که هر سه فیلم از نظری هنری شکست خوردند. اما چهارمین فیلم،Wonder Woman (ﺯﻥ ﺷﮕﻔﺖﺍﻧﮕﯿﺰ) با فروش ۸۲۱,۷ میلیون دلاری تنها پرفروش تحسین شده DCEU بود و حالا همه چشم ها به Justice League دوخته شده است.

طبق اعلام وبسایت ددلاین، ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽها خبر از یک افتتاحیه آمریکایی ۱۱۰ تا ۱۲۰ میلیون دلاری برای این فیلم می دهند، که اگر به حقیقت تبدیل شود، آن را بالاتر از افتتاحیه ۱۰۳٫۳ میلیون دلاری Wonder Woman و پایین تر از شروع به کـار ۱۶۶ میلیون دلاری behind Batman v Superman: Dawn of Justice قرار می دهد. دو هفته قبل فیلم جدید مارول استودیوز، Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) پا به گیشه های آمریکایی شمالی و چندین کشور دیگر از جمله چین و بریتانیا گذاشت، اما به ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽها توجه ای نکرد و خیلی زودتر از انتظار نیم میلیارد دلاری شد. این فیلم طی سه-روز نخست اکرانش در آمریکای شمالی ۱۲۲ میلیون دلار فروخت و فروش خیره کننده آن همچنان ادامه دارد.

در فیلم جدید ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺳﯿﻨﻤﺎﯾﯽ ﺩﯼﺳﯽ (معروف به DCEU) شاهد حضور دو ابرقهرمان مشهور، بتمن (با نقش آفرینی Ben Affleck) و واندر وومن (Gal Gadot) خواهیم بود که در پی تعدادی قهرمان می روند تا با هم برای یک مبارزه بزرگ آماده شوند. در Justice League بتمن و واندر وومن گروهی از بزرگترین ابرقهرمانان زمین را دور هم جمع کنند تا برای مقابله با موجوی خبیث به نـام ﺍﺳﺘﭙﻦﻭﻟﻒ (Ciaran Hands) آماده شوند. او و ارتشش برای دست یابی به جعبه های مادر پا به دنیای ما می گذارند. با مرگ ظاهری سوپرمن، بتمن تلاش می کند برای محافظت از انسان ها یک تیم از ابرقهرمانان را دور هم جمع کند قبل از اینکه بیگانگان شرور کره زمین را به نابودی بکشانند.

فیلم سینمایی Justice League از تاریخ ۱۷ نوامبر (جمعه ۲۶ آبان) کار خودش را در ۴,۰۴۰ سالن سینما آغـاز می کند و اگر همانطور که انتظار داریم عمل کند، در نهایت بین ده فیلم پرفروش سال جای خواهد گرفت. همه چیز به طرفداران آمریکایی و چینی بستگی دارد!!

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *