ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ تلویزیونی Bad Boys روی آنتن شبکه NBC نمی رود!

این یک خبر واقعا غافلگیرکننده است؛ به نظر می رسد که شبکه NBC تصمیم گرفته به توسعه ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ تلویزیونی Bad Boys ادامه ندهد. L.A.’s Finest با نقش آفرینی گابریله یونیون (سریال فلش فوروارد) و جسیکا آلبا در نقش پلیس هایی متضاد هم، انتظار می رفت که از سوی شبکه سفارش بگیرد و از اپیزود پایلوت تبدیل به یک سریال کامل شود. اما حالا NBC دیگر کاری به L.A.’s Finest ندارد، و باید صبر کنیم تا یک شبکه متفاوت تصمیم به پخش آن بگیرد، چون سازندگان سریال در پی یافتن یک خانه جدید برای سریال خود هستند.

اپیزود پایلوت این سریال اوایل سال جاری میلادی از سوی شبکه NBC سفارش گرفت. از آن بعنوان “پروژه بدون عنوان گابریله یونیون” یاد می شد، و قرار بود این خانم بازیگر باری دیگر نقشی که در فیلم Bad Boys II داشت را در این سریال هم به تصویر بکشد. او یک مامور ویژه سابق به نام سید برنت است که اکنون بعنوان یک پلیس عادی در لس آنجلس خدمت می کند. وی با نانسی مک‌کنا همکار می شود، که یک مامور به شدت محتاط است. شرایط باعث می شود یک همکاری بین این دو شکل گیرد که کل داستان بر محور همان می چرخد. این سریال درام-پلیسی قرار است پر از صحنات اکشن و سرگرم کننده باشد، تصویربرداری آن نیز در ماه آوریل آغـاز شد. اپیزود آزمایشی به تازگی L.A.’s Finest (بهترین های لس آنجلس) نام گرفته است.

ساخت چنین سریالی واقعا یک فرصت عالی برای هر شبکه ای محسوب می شود و با توجه به علاقه ای که این شبکه برای ساخت آن نشان می داد، شنیدن اینکه NBC تصمیم گرفتـه از این سریال بگذرد واقعا برای همه طرفداران پسران بد غافلگیرکننده است. همکاری یونیون و آلبا، و هیجان انگیز بودن کنار هم قرار گرفتن این دو، در کنار برند مشهور Bad Boys، از نگاه خیلی ها مواد لازم برای خلق یک سریال فوق العاده تماشایی به نظر می رسد. NBC نیز هنوز علت این تصمیم را بصورت عمومی فاش نکرده است.

حال با توجه به تصمیم NBC مبنی بر کنار گذاشتن این سریال، سازندگان LA.’s Finest باید دنبال یک خانه جدید برای سریالشان بگـردند. احتمالا بزودی نام شبکه ای که قرار است ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ تلویزیونی Bad Boys را روی آنتن ببرد فاش خواهـد شد. با در نظر گفتن اینکه یونیون اکنون با فیلم مهیج Breaking In در سینما حضور دارد، و آلبا هم مدتی است که دیده نشده، LA.’s Finest می تواند مانند یک فرصت طلایی برای دیگر کمپانی ها باشد، همچنین پروژه ای جالب. از دیگر بازیگران این سریال هم می توانیم به ارنی هادسون (شکارچیان روح، کلاغ) و رایان مکپارلین (چاک) اشاره کنیم.

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *