ﺍﻟﯿﺰﺍﺑﺖ ﺍﻭﻟﺴﻦ علاقه ای به فیلم انفرادی جادوگر سرخ ندارد!

ﺍﻟﯿﺰﺍﺑﺖ ﺍﻭﻟﺴﻦ یکی از بازیگران اصلی فیلم سینمایی Avengers: Infinity War است، علاقه ای به بازی در یک فیلم انفرادی برای شخصیت جادوگر سرخ (Scarlet Witch) ندارد. در کمیک های مارول، ﻭﺍﻧﺪﺍ ﻣﺎﮐﺴﯿﻤُﻒ معروف به جادوگر سرخ دختر ﺟﻬﺶﯾﺎﻓﺘﻪ مگنیتو است. وقتی که این شخصیت بواسطه فیلم Avengers: Age of Ultron پا به دنیای سینمایی مارول گذاشت، گذشته او را تغییر دادند بطوری که دیگر هیچ ارتباطی با ﺟﻬﺶﯾﺎﻓﺘﻪها ندارد. بعد از پشت سر گذاشتن حوادث این فیلم؛ واندا به تیم انتقامجویان پیوست و حتی یک رابطه خاص بین او و ویژن (Paul Bettany) شکل گرفت.

رابطه بین ویژن و واندا در فیلم Captain America: Civil War توسعه یافت و حال قرار است در Infinity War شاهد پیشرفت روابط آنهـا باشیم. اما با توجه به موفقیت های فیلم Wonder Woman و تلاش های مارول برای تولید فیلم Captain Marvel، این سوال پیش آمده که آیا دیگر شخصیت های مونث هم می توانند صاحب فیلم های انفرادی خودشان شوند؟ مدتی هم است که طرفداران مدام از فیلم انفرادی شخصیت بیوه سیاه (Black Widow) می شنوند اما مارول هنوز به طور رسمی کار بر روی این فیلم را آغاز نکرده است. اما در حالی که این پروژه همچنان در حال توسعه است، هنوز ابرقهرمان های زن دیگر هم هستند که تاکنون صاحب فیلم انفرادی نشده اند، مثل جادوگر سرخ — اما به نظر می رسد که خانم اولسن یا حتی مارول هم علاقه ای به تولید این فیلم ندارند.

در یک مصاحبه، خانم الیزابت اولسن درباره احتمال ساخته شدن یک فیلم برای جادوگر سرخ صحبت کرد. از صحبت های او متوجه شدیم که اصلا علاقه ای به بازی کردن در چنین فیلمی ندارد. اولسن در جایی از مصاحبه گفت که: “ﭘﻞ ﺑﺘﺎﻧﯽ و من درباره داشتن یک سریال تلویزیونی بر روی Netflix یا چیزی شبیه به آن شوخی می کنیم…” او همچنین اظهار داشت: “این چیزی است که درباره آن شوخی میکنیم، من فکر نمی کنم که هیچکدام از آنها اتفاق بیافتد. اما من خوشحالم که هنوز این اطراف هستم و آنها هنوز از من استفاده می کنند — و این خوبه.

اگر فیلمی برای جادوگر سرخ ساخته شود که در خاستگاه اصلی او کاوش کند می تواند خیلی جالب باشد، مخصوصا این امکان را برای ﻣﺎﯾﮑﻞ ﻓﺎﺳﺒﻨﺪﺭ (X-Men) فراهم می کند تا در نقش پدر او مگنیتو ظاهر شود. البته وقوع چنین اتفاقی تقریبا غیرممکن است، چون جادوگر سرخ در حال حاضر ﺟﻬﺶﯾﺎﻓﺘﻪ نیست و پدرش را وقتی که نوجوان بود از دست داد، پدرش هم ابرشرور نبود!! بنابراین اگر هم فیلمی برای جادوگر سرخ ساخته شود باید در آن داستان نسخه MCU را روایت کنند. بعلاوه، خود اولسن به تازگی اشاره ای داشته به داستان جادوگر سرخ و گفتـه که به نظرش طرفداران هیچوقت شاهد بازگشت او به ریشه هایش در دنیای مردان ایکس نخواهند بود — حتی اگر دیزنی و فاکس با هم قرارداد ببندند.

ما جادوگر سرخ را می توانیم ماه آینده در فیلم Avengers: Infinity War مشاهده کنیم، سپس هم در Avengers 4 با او ملاقات خواهیم کرد، حال شاید در فاز چهارم MCU صاحب یک فیلم انفرادی شود، کسی چه می داند!!!

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *