ﺗﺴﺎ ﺗﺎﻣﭙﺴﻮﻥ Infinity War را تحسین کرد و گفت این تازه شروع کار است

ستاره فیلم Thor: Ragnarok خانم ﺗﺴﺎ ﺗﺎﻣﭙﺴﻮﻥ بلاخره فیلم Avengers: Infinity War را تماشا کرد و تحت تاثیر قرار گرفت! او در دنیای سینمایی مارول نقش شخصیتی به نام والکری را بر عهده دارد، یکی از مدافعان سابق آزگارد که ثور او را در سیاره Sakaar پیدا کرد. ثور بعد از تلاش های فراوان او را راضی کرد که به آزگارد بازگردد و باری دیگر از دنیا و مردم خودش دفاع کنـد، که نهایتا در پایان فیلم Thor: Ragnarok شاهد همکاری او، ثور و هالک بودیم. خانم ﺗﺎﻣﭙﺴﻮﻥ در Avengers: Infinity War حضور نداشت، پس مانند بقیه طرفداران به سینما رفت و آن را تماشا کـرد.

ما از دلیل غیبت والکری (و همچنین دیگر شخصیت های Ragnarok) در Infinity War خبر نداریم، هر چند این احتمال وجود دارد زمانی که تانوس به سفینه ثور حمله کرد، والکری مشغول هدایت عده ای از مردم آزگارد به یک مکان امـن بود. بنابراین طبیعی است که از سرنوشت نهایی او بی اطلاع هستیم، و نمی دانیم که در پایان همه چیز چه اتفاقی برای او رخ داد. تاکنون هم در مورد بازگشت او به روی صفحه چیزی نشنیده ایم.

با وجود اینکه او عضوی از خانواده مارول است، ﺗﺎﻣﭙﺴﻮﻥ شانس تماشای Avengers: Infinity War را تا امروز نداشت. او بعد از تماشای این فیلم، سری به توییتر زد و با انتشار یک توییت در صفحه شخصی خودش به تحسین فیلم جدید MCU پرداخت. او همچنین اظهار داشت “اما من می دانم که این فقط شروع است.” تامپسون در این مورد حق دارد، چون Infinity War تازه شروع داستان است و هنوز مارول حرف های زیادی برای گفتن دارد.

بدون شک، Avengers 4 با عواقب حوادث پایانی Avengers: Infinity War دست و پنجه نرم خواهد کرد؛ فیلمی که نوید عظمت و شکوه فراتر از تصور آن به طرفداران داده شده است. بعد از قسمت چهارم Avengers ممکن است ما شاهد تغییراتی بزرگ در دنیای سینمایی مارول باشیم، بطوری که شایـد هرگز مانند روز نخست نشود. رئیس مارول استودیوز، کوین فایگی از Avengers 4 بعنوان یک “پایان” برای داستان ده سال گذشته دنیای سینمایی مارول یاد کرده، و گفته که این فیلم به MCU یک شروع تازه می دهـد. “دو دوره متمایز وجود خواهد داشت. هر چیزی قبل از Avengers 4 و هر چیزی بعد از آن… من می دانم این به گونه ای نیست که مردم انتظار دارند.

در انتها باید اشاره کنیم که معلوم نیست دفعه بعد والکری را در کدام فیلم مشاهده خواهیم کرد، ولی به شدت مشتاق حضور مجدد او در دنیای سینمایی مارول هستیم.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *