ﺷﺎﻫﯿﻦﭼﺸﻢ در نیم ساعت نخست فیلم Avengers: Infinity War حضور ندارد!

فیلم سینمایی Avengers: Infinity War تا قبل از تقریبـا سه هفته دیگر پا به گیشه نمی گذارد و تا قبل از ۲۷ آوریل هیچکدام از طرفداران موفق بـه تماشای آن نخواهند شد، اما عده ای این شانس را پیدا کرده اند که بخش های بیشتری از فیلم را مشاهده کنند؛ البته اولین واکنش این اشخاص ممکن است چیزی نباشد که شما انتظار دارید، در ضمن خطر اسپویلر هم وجود دارد.

کمپانی مارول استودیوز اولین سی دقیقه از فیلم Avengers: Infinity War را طی روزهـای آینده با برگزاری رویداهای مختلف برای طرفداران و مطبوعات به نمایش می گذارد، برای شروع این کار را طی روز گذشته در لندن انجام داد. نیم ساعت نخست اطلاعات دقیقی از داستان فیلم را فاش نکرد، اما اولین اظهارات کسانی که موفق به تماشای آن شده اند جالب به نظر می رسد، و البته خبر بدی هم برای طرفداران شخصیت ﺷﺎﻫﯿﻦﭼﺸﻢ دارد.

سایت Digital Spy Film در صفحه رسمی توییتر خود گفت که: “ما فقط ۳۰ دقیقه از #AvengersInfinityWar را دیدیم. چیز زیادی نمی توانیم بگوییم اما خیلی بلندپروازانه است، تغییر لحن بین گروه های مختلف وجود دارد (احساس، نگاه و موسیقی سکانس نگهبانان کهکشان خیلی با سکانس هـای نیویورک متفاوت است) و قرار است خیلی خنده دار باشد. هنوز ﺷﺎﻫﯿﻦﭼﺸﻢ نیست!” حال این دوستان نیم ساعت نخست Infinity War را تماشا کرده اند اما در آن خبری از شخصیت ﺷﺎﻫﯿﻦﭼﺸﻢ نبوده است.

با این توییت چیز زیادی برایمان فاش نشد (که البته اتفاق بدی نیست) اما به نظر می رسد که برادران روسو این بار بر روی لحن های مختلفی برای فیلم جدیدشان کار کرده اند، که به شخصیت های حاضر در سکانس بستگی دارد. مثلا نگهبانان کهکشان در اوایل فیلم به روشی خیلی جالب با ثور آشنا می شوند، که صحنه نسبتا خنده داری است!! بد نیست اشاره کنیم که فیلم های اخیر نگهبانان و ثور لحن و همچنین موسیقی متن سَبک تری نسبت به دیگر فیلم های مارول داشتند که باعث جذاب تر شدن آنها هم شد، بنابراین سکانس های آنها در فیلم هم اینگونه خواهد بود. اما قطعا زمانی که تمرکز Infinity War بر روی تیم کاپیتان آمریکا یا مرد آهنی قرار می گیرد شاهد لحنی جدی تر خواهیم بود. سکانس های پلنگ سیاه و واکاندایی ها هم ظاهرا قرار متفاوت از دیگر صحنات فیلم باشد، و لحن و احساس مخصوص به خودشان را خواهد داشت.

همچنین قرار است شاهد مقدار زیادی طنز در فیلم جدید مارول باشیم، که کاملا با چیزهایی که در دو فیلم قبلی کاپیتان آمریکا، America: Winter Soldier و Captain America: Civil War دیدیم تضاد دارد — مخصوصا در جنگ داخلی که قضیه خیلی جدی بود و خبری از طنز نبود در آن — از طرفی تانوس برای نابود کرد دنیا سراغ سنگ های بینهایت می آید، که این هم اصلا خنده دار نیست. اما در کل طبق اولین واکنش ها، به نظر می رسد که برادران روسو در مدیریت لحن های مختلف فیلم، و جابجا شدن بین آنها در سکانس های متفاوت و همچنین بخش طنز سناریو موفق بوده اند.

حالا این یک طرف قضیه، طرف دیگر به شخصیت ﺷﺎﻫﯿﻦﭼﺸﻢ ربط دارد که در نیم ساعت اول فیلم Avengers: Infinity War حضور ندارد، و این اصلا خبر خوبی محسوب نمی شود. البته این فیلم طولانی است و او فرصت زیادی برای حضور در صحنه و هنرنمایی خواهد داشت، پس نگران نباشید. اما بگذارید یک سوال جالب را مطرح کنیم؛ چه می شود اگر او تا قبل از Avengers 4 نمایان نشود؟ ما برای این سوال یک جواب قطعی نداریم، اما بعید نیست.

هفتم اردیبهشت Infinity War پا به گیشه می گذارد.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *