ﻓﯿﻠﻢبرداری Maleficent II دیزنی آغاز شد

کمپانی دیزنی بطور رسمی ﻓﯿﻠﻢبرداری عنوان لایو-اکشن Maleficent II (ﻣﺎﻟﯿﻔﯿﺴﻨﺖ) را آغاز کرد؛ قسمت اول این فیلم در سال ۲۰۱۴ پا به گیشه گذاشت و در آن شاهد حضور درخشان آنجلینا جونی بعنوان موجودی ﺍﻓﺴﺎﻧﻪای به نام ﻣﺎﻟﯿﻔﯿﺴﻨﺖ بودیم، که در واقع ﻧﻘﺶ ﻣﺘﻀﺎﺩ ﺯﯾﺒﺎﯼ خفته (با نقش آفرینی Elle Fanning) است. در نسخه انیمیشنی Sleeping Beauty خود پرنسس ﺍﻭﺭﻭﺭﺍ در مرکز حوادث قرار دارد، اما فیلم لایو-اکشن بر محور شخصیت شرور داستان می چرخد، و نشان می دهد که چطور از یک دختر عادی تبدیل به یک پلید ﻣﯽﺷﻮﺩ، و اینکه چطور از یک پلید تبدیل به ضدقهرمانی ﻣﯽﺷﻮﺩ که در نهایت زیبای خفته را نجات ﻣﯽدهد.

ما در پایان فیلم Maleficent شاهد مرگ ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ ﺍﺳﺘﻔﻦ، آغازگر تمام حوادث بودیم، پس در قسمت دوم او را مشاهده نخواهیم کرد — البته انتظاری هم نداشتیم. جولی و ﺍﻝ ﻓﺎﻧﯿﻨﮓ برای فیلم جدید بازمیگردند و در کنار چند ستاره جدید قرار می گیرند؛ از جمله ﻣﯿﺸﻞ ﻓﺎﯾﻔﺮ (Ant-Man 2) که در نقش ملکه ظاهر می شود، ﭼﻮﯾﺘﻞ ﺍﺟﯿﻮﻓﻮﺭ (Salt costar و Doctor Strange)، ﺍﺩ ﺍﺳﮑﺮﯾﻦ (Deadpool) و همچنین دیوید گیاسی.

کمپانی دیزنی تایید کرد که فیلم سینمایی Maleficent II اکنون در فاز تولید قرار دارد، حضور ﺍﺩ ﺍﺳﮑﺮﯾﻦ نیز تایید شد (که طبق گزارش ها قرار است در نقش شرور فیلم ظاهر شود). از دیگر بازیگران اکنون تایید شده می توانیم به ﺭﺍﺑﺮﺕ ﻟﯿﻨﺪﺳﯽ (Galavant) و همچنین ﻫﺮﯾﺲ ﺩﯾﮑﻨﺴﻮﻥ (Trust) در نقش پرنس فیلیپ اشاره کنیم. ﺳﻢ ﺭﺍﯾﻠﯽ باری دیگر ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﺩﯾﺎﻭﺍﻝ ‏(ﻣﺤﺮﻡ ﺍﺳﺮﺍﺭ ﻣﺎﻟﯿﻔﯿﺴﻨﺖ ﻭ ﮐﻼﻏﯽ ﺩﮔﺮﭼﻬﺮﻩ ﮐﻨﻨﺪﻩ) ظاهر می شود، ﺍﯾﻤﻠﺪﺍ ﺍﺳﺘﻨﺘﻮﻥ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﻧﺎﺗﮕﺮﺍﺱ، ﻟﺴﻠﯽ ﻣﻨﻮﯾﻞ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﻓﻠﯿﺘﻞ و ﺟﻮﻧﻮ ﺗﯿﻤﭙﻞ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﺗﯿﺴﺘﻠﻮﯾﺖ نیز برای فیلم جدید بازﻣﯽگردند.

در خلاصه داستان رسمی فیلم سینمایی Maleficent II آمده است که: “یک ماجرای افسانه ای که چندین سال بعد از وقایع Maleficent اتفاق می افتد، که در آن مخاطبین از حوادثی که باعث سندگل شدن بدنام ترین شرور دیزنی شد و کاری کرد که یک نوزاد را طلسم کند، آگاه شدند. حال Maleficent II به کاوش درون رابطه پیچیده بین ﻣﺎﻟﯿﻔﯿﺴﻨﺖ و پرنسس که در آستانه ملکه شدن است ادامه می دهد، از آنجا که آنها در مسیر تلاششان برای محافظت از Moors و موجودات جادویی ساکن در آن متحدانی جدید پیدا کرده اند و با دشمنان جدیدی روبرو شده اند…

ﻟﯿﻨﺪﺍ ﻭﻭﻟﻮﺭﺗﻦ، ﻓﯿﻠﻢﻧﺎﻣﻪﻧﻮﯾﺲ نویس Maleficent برای فیلم جدید بازگشته و در کنار ﻣﺎﯾﮑﺎ ﻓﯿﺘﺰﺭﻣﻦ ﺑﻮﻟﻮ و ﻧﻮﺋﺎ ﻫﺎﺭﭘﺴﺘﺮ قرار گرفته است. ﯾﻮﺁﺧﯿﻢ ﺭﻭﻧﯿﻨﮓ (ﺩﺯﺩﺍﻥ ﺩﺭﯾﺎﯾﯽ ﮐﺎﺭﺍﺋﯿﺐ: ﻣﺮﺩﮔﺎﻥ ﺣﮑﺎﯾﺖ ﻧﻤﯽﮐﻨﻨﺪ) نیز روی صندلی کارگردانی Maleficent II ﻣﯽنشیند، فیلمی که بطور قطع پرفروش و موفق خواهد بود. قسمت اول با وجود نقدهای نچندان مثبت، در گیشه بین المللی ۷۵۸ میلیون دلار فروخت و از عناوین پرفروش سال ۲۰۱۴ بود، حال انتظار می رود که استقبال از قسمت دوم هم خوب باشد.

تانی کال

برگرفته از دیزنی

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *