ﻓﯿﻠﻢبرداری Shazam رسما به پایان رسید

تولید فیلم سینمایی Shazam (شزم) بطور رسمی به پایان رسید، با این حساب خیلی زود شاهد رونمایی از لباس شخصیت شزم در فیلم خواهیم بود. کمپانی ﺩﯼﺳﯽ اکنون چندین فیلم در حال توسعه دارد، اما در حال حاضر فقط سه فیلم از تمام این عناوین صاحب تاریخ شروع اکران شده اند، که Shazam یکی از همین سه تاست. در حال حاضر طرفداران ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺗﻮﺳﻌﻪﯾﺎﻓﺘﻪ ﺩﯼﺳﯽ منتظر انتشار اولین تریلر رسمی فیلم سینمایی Aquaman (آکوامن) هستند، فیلمی که قرار است در ماه دسامبر سال جاری پا به گیشه بگذارد و انتظار می رود جزو فیلم های برتر سال باشد. در این میان همه دوست دارند که اولین تصویر رسمی از نسخه سینمایی شخصیت شزم خیلی زود منتشر شود؛ 

ﺯﮐﺮﯼ ﻟﯽﻭﺍﯼ در نقش شخصیت شزم ظاهر شده و تاکنون او را در تعدادی از تصاویر لو رفته پشت صحنه فیلم سینمایی Shazam مشاهده کرده ایم، اما تا زمانی که یک تصویر رسمی از وی منتشر نشود، نمی توانیم لباس رسمی این ابرقهرمان را مشاهده کنیم. به همین دلیل طرفداران شزم خواستار یک تصویر دقیق از لباس این شخصیت در فیلم جدید هستند. حال شنیده ایم که فاز تولید همانطور که انتظار داشتیم به پایـان رسیده و شاید بزودی چیزهای بیشتری از این فیلم ببینیم.

حال، سندبرگ (آنابل: آفرینش) بطور رسمی تایید کرد که ﻓﯿﻠﻢبرداری Shazam به پایان رسیده است، پس فاز پس-تولید ﺑﻼﮎﺑﺎﺳﺘﺮ جدید وارنر بروس آغاز شده و این واقعـا خبر خوبی برای طرفداران DCEU محسوب می شود. باید اشاره کنیم که Shazam یک فیلم ابرقهرمانی است اما در عین حال با جادو هم ارتباط دارد، روایتگر داستان پسری است که می تواند ناگهان تبدیل به یک بزرگسال شود، و جادو در اعمالش دخیل می باشد. ما اطلاعاتمان از داستان این فیلم کامل نیست، اما فعلا سندبرگ در صفحه رسمی توییتر و اینستاگرام خودش تایید کرده است که فاز تولید Shazam به پایان رسیده.

با توجه به اینکه فاصله چندان زیادی تا همایش کامیک-کان سن دیگو (SDCC) نداریم، ممکن است در این همایش بین المللی و بزرگ شاهد انتشار اولین پوستر یا تیزر تریلر رسمی فیلم سینمایی Shazam باشیم. در نهایت باید اشاره کنیم که سازنده عناوین ترسناک، ﺩﯾﻮﯾﺪ ﺍﻑ. ﺳﻨﺪﺑﺮﮒ آن را بر پایه ﻓﯿﻠﻢﻧﺎﻣﻪای از ﺩﺭﯾﻢ ﻟﻤﮏ (شرک برای همیشه) و ﻫﻨﺮﯼ ﮔﯿﺪﻥ کارگردانی کرده است. فیلم Shazam از تاریخ پنج آوریل ۲۰۱۹ مصادف با جمعه ۱۶ فروردین ۹۸ پا به گیشه می گذارد.

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal
  • Shazam

    اولین تریلر فیلم Shazam

    اولین تریلر فیلم Shazam شخصیت Shazam یکی از ابرقهرمانانی است که از همان روزهای اولی که زمز…
  • Shazam

    بزودی از لباس شزم رونمایی می شود

    بزودی از لباس شزم رونمایی می شود ﺯﮐﺮﯼ ﻟﯽﻭﺍﯼ به تصویر فاش شده از خودش در لباس شخصیت شزم واک…
  • Shazam

    پیوستن مارک استرانگ به بازیگران فیلم Shazam

    پیوستن مارک استرانگ به بازیگران فیلم Shazam در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در طی یک …
  • Shazam

    رسمی: تاریخ اکران فیلم Shazam

    رسمی: تاریخ اکران فیلم Shazam طبق جدیدترین اخبار کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران رسمی فیل…
  • Wonder Woman Shazam!

    احتمال حضور Wonder Woman در Shazam!

    احتمال حضور Wonder Woman در Shazam! باید دید برادران وارنر می توانند فروش نه چندان خوب فیل…
  • اپل Shazam

    اپل Shazam را می‌خرد

    اپل Shazam را می‌خرد اگر اهل موسیقی باشید، شاید برایتان پیش آمده باشد که برای پیدا کردن اس…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *