ﻓﯿﻠﻢﻧﺎﻣﻪ مت ریوز بر روی نسخه جوان بتمن تمرکز دارد!

طبق تازه ترین شنیده ها، مت ریوز اولین بخش از یک ﻓﯿﻠﻢﻧﺎﻣﻪ جدید برای فیلم سینمایی The Batman را تحویل داده است؛ ظاهرا در این سناریو تمرکز بر روی نسخه جوان بروس وین قرار گرفته و ممکن است نقطه پایانی برای حضور بن افلک بعنوان بتمن در DCEU باشد. فیلم انفرادی بتمن طی سال گذشته مسیر ناهمواری را طی کرد و شایعه های زیادی ادعا کردند که بن افلک قرار نیست در این فیلم حضور داشته باشد. افلک ابتدا قرار بود نویسنده، کارگردان، ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩ و ستاره فیلم The Batman باشد، اما خیلی زود از مقام نویسندگی و کارگردانی کنار رفت، و در این زمان بود که مت ریوز پا به پروژه گذاشت؛ سپس هم شنیدیم که بن افلک اصلا دوست ندارد دیگر در نقش بتمن بازی کند.

بخاطر دلایلی نامعلوم، گزارش شد که افلک قصد دارد از دنیای ﺳﯿﻨﻤﺎﯾﯽ ﺩﯼﺳﯽ (با عنوان غیررسمی DCEU) خارج شود. این اصلا کمک نکرد، مخصوصا با توجه به اینکه مت ریوز در حال برنامه ریزی برای تولید اولین قسمت از ﺳﻪﮔﺎﻧﻪ Batman بود. آخرین شایعه ها ادعا کردند که افلک میخواهد بماند، اما طبق اطلاعات تازه منتشر در مورد ﻓﯿﻠﻢﻧﺎﻣﻪ قسمت اول The Batman این نوید را می دهد که به حضور افلک در فیلم نیازی نیست، حداقل در فیلم نخست.

طبق گزارشی تازه منتشر شده از سوی هالیوود ریپورتر، ریوز به تازگی بخشی از ﻓﯿﻠﻢﻧﺎﻣﻪ قسمت نخست The Batman را تحویل داده، و ظاهرا در آن بر روی نسخه جوان بتمن تمرکز کرده است؛ خبر تازه این نوید را به ما میدهد که یک نفر مشغول توسعه فیلم بتمن است، و با شروع تولید هم نیازی به کمک بن افلک نیست. حال، افلک در قسمت اول فیلم سینمایی The Batman حضور نخواهد داشت اما به معنی خروج کامل او از DCEU نیست، و فقط یک استراحت به وی می دهد — طبق قرارداد او باید یک بار دیگر لباس بتمن را بر تن کند.

این نخستین باری است که ما خبری از وضعیت ﻓﯿﻠﻢﻧﺎﻣﻪ The Batman به دستمان رسیده است و نشان می دهد که مت ریوز واقعا قصد دارد این فیلم را جلوی دوربین ببرد. طبق این گزارش تازه، آقای ریوز بخشی از یک ﻓﯿﻠﻢﻧﺎﻣﻪ جدید برای فیلم Batman را اکنون تکمیل کرده است؛ با توجه به اطلاعات منتشر شده، این فیلم قرار است یک عنوان ﭘﯿﺶدرآمدی باشد. بن افلک در فیلم های DCEU یک بتمن چهل و چند ساله را به تصویر کشیده است، پس برای نمایش نسخه جوان بتمن آنها باید یک بازیگر جدید را انتخاب کنند. با این حساب، ریوز می تواند با دست باز به کاوش درون گذشته DCEU بپردازد، دهه ها قبل از ظهور سوپرمن بر فراز آسمان ها. گزارش های قبلی ادعا می کردند که ریوز قصد دارد بتمن را ریبوت کند، که با اطلاعات جدید هم راستا هستند.

فیلم سینمایی The Batman اکنون در حال توسعه است و هنوز زمان شروع تولید یا اکران آن فاش نشده است.

 

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *